کد خبر: ۷۳۴۳۲۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
کسب سه امتیاز شیرین خانگی

برتری شاگردان خطیبی در مقابل فولاد

تیم آلومینیوم اراک عصر چهارشنبه در جریان رقابت‌های هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران مقابل تیم فولاد خوزستان به یک پیروزی شیرین خانگی دست یافت.
برتری شاگردان خطیبی در مقابل فولاد
آفتاب‌‌نیوز :

این دیدار از ساعت ۱۸ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) برگزار شد که تیم آلومینیوم اراک با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان شد.

شاگرادان خطیبی در دومین فصل حضور خود در لیگ برتر و دومین بازی فصل جدید مسابقات با ترکیب « حسین پورحمیدی»، « وحید محمدزاده»، « رامتین سلیمانزاده»، « میلاد فخرالدین»، « پوریا آریاکیا»، « مصطفی احمدی»، « محمود قائد رحمتی»، « اسماعیل شریفات»، « علیرضا نقی‌زاده» ،« امید سینگ» و « نیما درودی» وارد میدان شدند.

شاگردان « عبدالله ویسی» نیز با ترکیب «احسان مرادیان»، «صالح حردانی»، «ساسان انصاری»،‌ «موسی کولی بالی»، «سینا شاه عباسی»، «آیاندا پاتوسی»، «محمد آبشک»، «مجتبی نجاریان»، «لوسیانو پریرامندس»، «وحید حیدریه» و «میلاد بدرقه» به میدان آمدند.

« میلاد فخرالدینی» و « علی رضا نقی‌زاده» از تیم آلومینیوم اراک در دقایق پایانی نیمه اول از داور وسط کارت زرد دریافت کردند.

نیمه اول این بازی به صورت پایاپای در جریان بود و موقعیت‌هایی برای هر ۲ تیم ایجاد شد اما نتیجه‌ای نداشت و این نیمه با تساوی صفر بر صفر پایان یافت.

در دقایق شروع بازی نیمه دوم«محمد علی نژاد» از تیم فولاد خوزستان جایگزین «امید سینگ» شد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم این دیدار داور خطایی را در محوطه جریمه به نفع بازیکنان آلومینیوم اراک گرفت اما، توپ با ضربه دیدنی میلاد فخرالدینی با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

طولی نکشید که تیم آلومینیوم اراک در دقیقه ۵۸ گل اول خود را توسط «علیرضا نقی زاده» وارد دروازه حریف کرد.

در دقیقه ۶۳ این بازی «امیر نوری» جایگزین «اسماعیل شریفات» از تیم آلومینیوم شد.

تیم فولاد خوزستان تلاش‌های خود را برای تغییر نتیجه در این دقایق بیشتر کرد اما، ضربه سر «لوسیانو پریرا» با اختلاف کم به بیرون رفت و نتیجه‌ای نداشت.

در دقایق پایانی این دیدار فشارهای تیم فولاد خوزستان برای باز کردن دروازه حریف بیشتر شد و موقعیت بعدی این تیم هم توسط« وحید حیدریه» به بیرون رفت.

تیم آلومینیوم اراک هم برای کسب گل بیشتر دست روی دست نگذاشت و در دقیقه ۸۵، توسط «پوریا آریا کیا» توپ را وارد دروازه فولاد خوزستان کرد.

در دقایق پایانی بازی شوت راه دور «نیما درودی» را گلر فولاد دفع کرد اما در دقیقه ۹۰ گل سوم آلومینیوم توسط «علی فاتح» به ثمر نشست.

دیدار آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان توسط « میثم حیدری»، « قهرمان نجفی»، « بهمن عبداللهی» و « وحید زمانی» داوری شد و عملکرد داوران این بازی نیز توسط « علی خسروی» نظارت شد.

تیم آلومینیوم اراک در هفته اول مسابقات لیگ برتر ایران در سال ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ به مصاف تیم مشهد رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و یک امتیاز نصیب آلومینیوم شد.

تا قبل از این دیدار تیم آلومینیوم اراک با یک بازی، یک تساوی و یک امتیاز در جایگاه ۹ جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار داشت وتیم فولاد خوزستان هم با یک بازی، یک باخت و بدون امتیاز در جایگاه ۱۲ قرار داشت.

شاگردان خطیبی با این پیروزی و کسب ۴ امتیاز از مجموع دیدارهای خود در جایگاه پنجم جدول رده بندی جای گرفتند و فولاد خوزستان نیز بدون امتیاز در پایین جدول قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین