کد خبر: ۷۳۵۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

تاریخ‌سازی «جیمز باند» در انگلیس

فیلم «زمانی برای مردن نیست» با پیشی گرفتن از فیلم ابرقهرمانی «انتقام‌جویان: پایان بازی» به فهرست ۵ فیلم پرفروش تاریخ انگلیس راه می‌یابد.
تاریخ‌سازی «جیمز باند» در انگلیس
آفتاب‌‌نیوز :

بیست‌وپنجمین قسمت از مجموعه جیمز باند علاوه بر طوفانی که در بازارهای جهانی به پا کرد در خانه نیز از پیش‌بینی‌ها فراتر رفته و در مسیر تبدیل به پنجمین فیلم پرفروش تاریخ انگلیس قرار دارد.

فیلم زمانی برای مردن نیست به کارگردانی کری فوکوناگا و بازی چهره‌هایی چون دنیل کریگ، لیا سیدو، بن ویشاو، نائومی هریس، رالف فینس، کریستف والتز، رامی مالک، آنا د آرماس و لاشانا لینچ که با بودجه ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون دلاری ساخته شده با گذشت یک ماه از اکران تاکنون ۱۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار در سینماهای انگلیس فروش کرده و تنها ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار از مجموع فروش ۱۲۱ میلیون و ۱۰۰ هزار دلاری فیلم انتقام جویان: پایان بازی کم دارد تا بتواند جایگاه پنجمین فیلم پرفروش تاریخ انگلیس را از این فیلم ابرقهرمانی برباید. از آنجایی که این فیلم در پنجمین آخر هفته از اکران ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش کرد، انتظار می‌رود جیمز باند جدید این هفته به جایگاهی که انتظار دارد برسد به ویژه با توجه به آن که سینماهای انگلیس این روزها با هیچ محدودیت کرونایی روبه‌رو نیستند.

این یک دستاورد بزرگ برای فیلم زمانی برای مردن نیست و استودیو یونیورسال است چون اگرچه انگلیس به طور سنتی بازار بزرگی برای فیلم‌های جیمز باند است اما با توجه به سناریوهایی که این فیلم به دلیل شیوع کرونا با آنها مواجه شد کمتر کسی انتظار داشت بتواند به پای فروش انتقام‌جویان: پایان بازی (۲۰۱۹) برسد چه برسد به آن که از آن جلو هم بزند.

اگر این پیش‌بینی محقق شود، فیلم زمانی برای مردن نیست در فهرست ۵ فیلم پرفروش تاریخ انگلیس به دو فیلم دیگر مجموعه جیمز باند یعنی اسکای فال و اسپکتر خواهد پیوست. اسکای فال با ۱۴۰ میلیون و ۵۹۴ هزار دلار فروش در جایگاه دوم این فهرست قرار دارد و اسپکتر با ۱۲۹ میلیون و ۶۹۵ هزار دلار فروش در جایگاه سوم. دو فیلم باقیمانده در این فهرست یکی جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد است و دیگری آواتار که به ترتیب با ۱۶۷ میلیون و ۸۴۵ هزار دلار و ۱۲۸ میلیون و ۶۳ هزار دلار فروش در جایگاه اول و چهارم هستند.

فروش زمانی برای مردن نیست تاکنون در گیشه جهانی نیز از مرز ۶۰۰ میلیون دلار عبور کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین