کد خبر: ۷۳۶۰۱
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۷
طاهرنژاد:‌

اظهارات علیه موسویان برای انحراف افکار عمومی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یدالله طاهرنژاد، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اظهارات اخیر وزیر اطلاعات درباره پرونده حسین موسویان، علی‌رغم حکم دادگاه گفت: «با توجه به اینکه آقای محسنی‌اژه‌ای خود با دستگاه قضایی به خوبی آشناست و موضوعات قانونی را می‌داند به نظر می‌رسد که وی نیز گرفتار فشارها و مسایل حاشیه‌ای است».

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در این باره گفت: «وقتی چنین حکمی از سوی دادگاه صادر می‌شود نشانه آن است که مدارکی دال بر جاسوس بودن موسویان در اختیار دادگاه قرار نگرفته‌ و یا مدارکی هم که ارائه شده نتوانسته دادگاه را در جاسوس بودن موسویان اقناع کند».

طاهرنژاد ادامه داد:‌ «به نظر می‌رسد اظهارنظرهایی که بدون تمکین به رأی دادگاه درباره پرونده موسویان طرح می‌شود، فرافکنی است و نوعی منحرف کردن افکار عمومی از واقعیات آزاردهنده جامعه از جمله تزلزل در مدیران،‌ تصمیم‌گیری‌های خلق‌الساعه، گرانی و تورم است».

این عضو حزب کارگزاران سازندگی در ادامه تصریح کرد: «برخی تلاش دارند با طرح مسایل حاشیه‌ای مردم و جامعه را از  متن مسایل منحرف کرده که البته بعید می‌دانیم به این هدف نیز بتوانند نایل شوند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین