کد خبر: ۷۳۶۶۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
بورس اموال و سرمایه مردم مانند یخ آب می شود

آصفری خطاب به دولت: در خصوص انتشار اوراق دروغ نگویید/ سرمایه مردم در بورس در حال نابودی است

نماینده اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بر اساس اسناد خزانه از مهرماه تاکنون ۸ هزار میلیارد تومان اوراق توسط دولت به فروش رسیده و دولت در مورد انتشار اوراق گزارش دروغ ندهد.
آصفری خطاب به دولت: در خصوص انتشار اوراق دروغ نگویید/ سرمایه مردم در بورس در حال نابودی است
آفتاب‌‌نیوز :

 محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (سه شنبه 18 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به دولت و وزیر اقتصاد گفت: آقای خاندوزی پیش از وزارت دائم توئیت می‌کردند و در مورد خروج بورس از وضعیت بحرانی راهکار می‌دادند حالا همان راهکارهایی را که توئیت می‌کردند اجرا کنند تا مشکلات بورس حل شود.

نماینده اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت بداند بورس حق‌الناس است و امروز دلالانی وارد بورس شدند که سرمایه مردم را به تاراج برده‌اند و چرا دولت در خصوص انتشار اوراق به مردم گزارش دروغ می‌دهد، بر اساس اسناد خزانه از مهرماه تاکنون 8 هزار میلیارد اوراق توسط دولت به فروش رسیده اما دولت می‌گوید اوراقی به فروش نرسیده است.

وی گفت: براساس قانون اساسی دولت موظف به حفظ اموال مردم است اما در بورس اموال و سرمایه مردم مانند یخ آب می شود و حالا باید به جای اینکه دائم گذشتگان را متهم کنیم که البته متهم است باید برای آینده برنامه ریزی دقیقی انجام دهیم و دولت گزارش دهد چرا به وعده ها عمل نمی کند و سرمایه مردم در بورس در حال نابودی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
1
0
کل ثروت و داریی کشور و ملت آب شده رفته با سیاست های لجوجانه و کینه توزانه، بورس پیشکش، اینها دارند انتقام حوداث سالهای 1396 و آبان 1398 را می گیرند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین