کد خبر: ۷۳۶۶۵۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

نتانیاهو: آمریکا در نتیجه تلاش‌های ما از برجام خارج شد/ ایران ضعف‌های ما را می‌داند

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی گفت که آمریکا با تلاش های او و دولتش از توافق هسته ای با ایران خارج شد.
نتانیاهو: آمریکا در نتیجه تلاش‌های ما از برجام خارج شد/ ایران ضعف‌های ما را می‌داند
آفتاب‌‌نیوز :

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در یک سخنرانی به طرح انتقاداتی تند علیه نفتالی بنت نخست وزیر کنونی این رژیم پرداخت و بار دیگر ادعاهایی را علیه کشورمان تکرار کرد.

بنابر گزارش پایگاه خبری اسرائیل نشنال نیوز، نتانیاهو با تکرار ادعاهای ساختگی خود علیه فعالیت های هسته ای کشورمان گفت: وقتی من نخست‌وزیر بودم به آمریکایی‌ها گفتم که هر آن چه بتوانم برای جلوگیری از توافق هسته‌ای با ایران انجام می‌دهم. به لطف تلاش‌های مان توانستیم ایالات متحده را از توافق هسته‌ای خارج کنیم و به لطف عملیات‌های شجاعانه مان نیز توانستیم مانع از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای شویم و توانستیم آن را مهار کنیم.

وی در ادامه گفت: ایران ضعف شما را می‌شناسد و شتابان رو به جلو پیش می رود. ایران یک ماه دیگر به مذاکرات با قدرت‌ها (طرف های برجام) بازمی‌گردد تا به توافق هسته‌ای بازگردد و این یک خطر وجودی علیه امنیت اسرائیل است.

درحالی که رژیم صهیونیستی تنها دارنده زرادخانه هسته ای در منطقه به شمار می آید، نتانیاهو مدعی شد: این توافق به آنها (ایران) صدها بمب اتم می‌دهد که سرهای ما را هدف قرار می دهد اما دولت چه می‌کند؟ بنت سکوت اختیار کرده و مراقب است که به تعهد خود درقبال دولت آمریکا مبنی بر عدم اقدام آشکار علیه بازگشت ایران به این توافق هسته ای پایبند باشد.

مقامات رژیم صهیونیستی و به ویژه بنیامین نتانیاهو در حالی ادعاهای خود علیه برنامه هسته ای کشورمان را مطرح می کنند که این رژیم به عنوان تنها دارنده کلاهک هسته ای در منطقه خاورمیانه عضو هیچ معاهده بین المللی در رابطه با عدم اشاعه هسته ای نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین