کد خبر: ۷۳۷۰۷۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۵

خط دروازه استقلال تغییر می‌کند؟

آیا اشتباه حسینی در بازی برابر فجر باعث می شود که او نیمکت نشین شود؟
خط دروازه استقلال تغییر می‌کند؟
آفتاب‌‌نیوز :

رشید مظاهری در فصل نقل و انتقالات تابستانی تا آستانه جدایی از استقلال پیش رفت اما فرهاد مجیدی در نهایت او را متقاعد به ماندن کرد.

بسیار بعید است که مظاهری با شرط نیمکت نشینی در استقلال حاضر به ماندن شده باشد اما به نظر می رسد که انتخاب مجیدی برای خط دروازه حسینی است.

حسینی شروع خوبی با آبی پوشان داشت و در سه بازی پیاپی دروازه اش را بسته نگه داشت اما برابر فجر سپاسی در آخرین ثانیه ها گل بدی دریافت کرد.

این دروازه بان جوان خروج اشتباهی داشت و همین باعث شد تا فجر گل تساوی را در آخرین ثانیه به ثمر رساند و آبی پوشان تنها یک امتیاز کسب کنند. آیا این اشتباه حسینی باعث می شود که او در دیدار برابر نساجی نیمکت نشین شود؟

اگر مجیدی در بازی برابر نساجی هم به حسینی بازی دهد پیام بسیار آشکاری به مظاهری خواهد داد و آن اینکه انتخاب او حسینی است و شاید این باعث شود که این دروازه بان باتجربه بار دیگر به جدایی فکر کند.

چند روز پیش هم بحث معاوضه مظاهری با صالح حردانی از فولاد مطرح شد که ظاهرا فولادی ها با این معاوضه موافقت نکردند تا مظاهری هم به ناچار در آبی پوشان باقی بماند. دیدار برابر نساجی ثابت خواهد کرد که مظاهری برای ماندن در آبی پوشان تصمیم مناسبی گرفته است یا نه چرا که او دروازه بانی نیست که راضی به نیمکت نشینی باشد.

منبع: شفقنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین