کد خبر: ۷۳۷۱۰۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

کدام بانک‌ها وام خوداشتغالی می‌دهند؟

سه بانک دولتی در حال حاضر به متقاضیان دریافت وام خوداشتغالیریال تسهیلاتی را اعطا می‌کنند. این بانک‌ها سود دریافتی پایینی را برای متقاضیان قرار دادند و شرط دریافت وام را سپرده‌‌گذاری در بانک قرار داده‌اند.
کدام بانک‌ها وام خوداشتغالی می‌دهند؟
آفتاب‌‌نیوز :

کارآفرینان و کسانی که به صورت خوداشتغالی فعالیت می‌کنند برای توسعه کسب و کار خود نیاز به تسهیلاتی دارند که با شرایط راحت و با سود پایین باشد.

بیشتر بانک‌هایی که در حال حاضر وام خود اشتغالی می‌دهند، با نرخ سود پایین این تسهیلات را به متقاضیان پیشنهاد می‌دهند.

البته این بانک‌ها شرایط سختی را برای متقاضی ایجاد کرده‌اند و شرط دریافت وام را منوط به سپره‌گذاری در بانک قرار داده‌اند.

تمامی بانک‌هایی که وام خود اشتغالی می‌دهند علاوه بر شرط سپرده‌گذاری، ضامن معتبر و سند رسمی ملک است را نیز جزو شروط دریاقت تسهیلات قرار داده‌اند. البته از نظر زمان بازپرداخت، نرخ سود و مبلغ وام یکسان هستند.

بانک سپه

بانک سپه در طرح وام خود اشغالی خود تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به متقضیان وام پرداخت می‌کند. البته شرایط دریافت این وام سپرده‌گذاری در بانک سپه است. این بانک با نرخ سود چهار درصد و با بازپرداخت حداکثر تا ۸۴ ماه تسهیلات خوداشتغالی را به متقاضیان این طرح می‌دهد. اقساط پرداختی هم ماهانه یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان است.

بانک مسکن

بانک مسکن به متقاضیان دریافت وام خوداشتغالی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام می‌دهد. این بانک تسهیلات پرداختی را شرایط ایجاد حساب سپرده‌گذاری در بانک مسکن قرار داده است.

این تسهیلات با سود چهار درصد و با بازپرداخت حداکثر تا ۸۴ ماه است. اقساط این وام هم ماهانه یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان تعیین شده است.

بانک ملی

بانک ملی در طرح تسهیلات خوداشتغالی خود مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به متقاضیان وام می‌دهد. برای دریافت این وام افراد نیاز به سپرده‌گذاری ندارند همچنین حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۸۴ ماه با سود ۴ درصد است. اقساط ماهانه وام خوداشتغالی یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین