کد خبر: ۷۳۷۱۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
نکونام گفته "وضعیت موجود میراث برخی از افراد گذشته است"

امام جمعه شهرکرد: مردم همچنان صبوری کنند، حل مشکلات زمان‌بر است/ دولت با تمام توان کار می‌کند

امام جمعه شهرکرد گفت: همان‌طور که می‌بینید دولت با تمام توان به میدان آمده و تلاش می‌کند مشکلات موجود به خصوص مشکلات اقتصادی را بر طرف کند.
امام جمعه شهرکرد: مردم همچنان صبوری کنند، حل مشکلات زمان‌بر است/ دولت با تمام توان کار می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه حضرت فاطمه معصومه را بهترین الگو برای دختران مسلمان معرفی کرد و گفت: عابد بودن، نجیب بودن، با حجاب و عالم بودن از جمله ویژگی‌های اخلاقی حضرت معصومه بود. امروز شهر قم و مضجع شریف حضرت معصومه، خلا گمنام بودن قبر مطهر حضرت زهرا(س) را تا حدودی پر کرده است و امیدواریم از این الگوی خوب برای دختران و زنان بهتر استفاده شود.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی موجود در جامعه تصریح کرد: همان‌طور که می‌بینید دولت با تمام توان به میدان آمده و تلاش می‌کند مشکلات موجود به خصوص مشکلات اقتصادی را بر طرف کند و جلوی این گرانی افسارگسیخته را بگیرد و نقش خود را در این خصوص ایفا کند.

نکونام ضمن تقدیر از صبوری مردم برای تحمل مشکلات موجود، اضافه کرد: البته در برخی از قسمت‌ها مانع‌هایی وجود دارد که اجازه اصلاحات را به دولت نمی‌دهند، برخی از بنگاه‌ها و بخشی از سیستم اجرایی که منافع‌شان در گرو همین بی‌نظمی اقتصادی و گرانی‌هاست سعی می‌کنند اجازه ندهند دولت کارش را به خوبی انجام دهند.

وی افزود: وضعیت موجود میراث برخی از افراد گذشته است و در پی چندین سال متمادی به وجود آمده است و حل بسیاری از مشکلات زمان زیادی می‌طبد که باید هم مردم همچنان صبوری کنند و هم دولت با همین روحیه و انگیزه به کار و تلاشش ادامه دهد و خسته نشود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به نقش‌آفرینی حوزه‌های علمیه بیان کرد: امروز حوزه‌های علمیه استان در سطح قابل قبولی قرار دارند و زمینه تاحدودی برای ورود مشتاقان آماده شده است.

وی تاکید کرد: یکی از افتخارات حوزه‌های علمیه مردمی بودن آن است و هیچ‌گاه در طول تاریخ حوزه‌ها دولتی نشدند و همیشه با پشتوانه مردمی پیش رفته‌اند؛ در جمهوری اسلامی نیز همین‌گونه است و با اینکه حوزه وظیفه و نقش خود را در خصوص حکومت ایفا می‌کند اما هیچ وابستگی ساختاری به دولت ندارد.

نکونام به وجود فاصله قابل توجه وضع موجود حوزه با وضع مطلوب اشاره کرد و گفت: اگر برخی از خواص و استثناها را نادیده بگیریم، امروز طلاب یکی از ضعیف‌ترین اقشار جامعه هستند و با امکانات حداقلی معیشت‌تان سپری می‌شود و البته راضی هم هستند و با وجود تمام کمبودها کریمانه زندگی می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
5
اون قبلی از شورای نگهبان ایالات متحده تاییدیه گرفته بود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین