کد خبر: ۷۳۷۸۴
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۳

اکران «سوپراستار» تهمینه میلانی در تابستان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فیلم سینمایی «سوپراستار!» تازه‌ترین ساخته «تهمینه میلانی»، تابستان به روی پرده سینماها می‌رود.

به گزارش خبرنگار سرویس سینما و موسیقی آفتاب، به نقل از فارس، «تهمینه میلانی» در گفت‌وگویی اظهار داشت: «تلاش سازندگان «سوپر استار!» این است كه تابستان فیلم را به اكران عمومی بگذاریم».

به گفته این كارگردان سینما، «سوپراستار!» همچنان در مرحله تدوین قرار دارد و مستانه مهاجر تا یک ماه آینده كار تدوین این فیلم را به پایان می‌رساند.

همچنین ناصر چشم آذر به زودی ساخت موسیقی این فیلم را از سر می‌گیرد.

میلانی همچنین درباره ساخت سریال «یاران كلوپ مثبت» گفت: «فیلمنامه این سریال آماده‌است و منتظر پاسخ سیما فیلم برای شروع پیش تولید هستم، كه با مشخص شدن آن بزودی وارد مرحله پیش تولید می‌شویم».

براین اساس، سریال «یاران كلوپ مثبت» درباره HIV مثبت (ایدز) است كه در ۱۳ قسمت مستقل ساخته می‌شود كه هر قسمت دارای داستان مستقلی است و به مسائلی چون پیشگیری، آگاهی و معالجه بیماری ایدز می‌پردازد.

در فیلم سینمایی «سوپر استار!»، نیز نسرین مقانلو، لیلا زارع، فریبا كوثری، افسانه بایگان، شهاب حسینی، رضا رشیدپور و بازیگر نوجوان فتانه ملک محمدی ایفای نقش می‌كنند.

این فیلم كه اقتباسی از داستان «آگوستوس» نوشته هرمان هسه است، درباره زندگی بازیگر مشهوری است كه دچار غرور شده اما ورود دختری نوجوان به زندگی‌اش او را متحول می‌كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین