کد خبر: ۷۳۸۷۷۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

آخرین وضعیت مناطق زلزله زده در هرمزگان/ تقویت انبار‌های امدادی هلال احمر

سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به این که تقویت انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر در دستور کار قرار گرفته است، از توزیع بیش از ۶۰۰۰ چادر امدادی در میان زلزله زدگان خبر داد.
آخرین وضعیت مناطق زلزله زده در هرمزگان/ تقویت انبار‌های امدادی هلال احمر
آفتاب‌‌نیوز :

محمدحسن قوسیان مقدم، دبیرکل جمعیت هلال احمر در خصوص آخرین وضعیت مناطق زلزله زده و خدمت رسانی به متاثرین از زمین لرزه هرمزگان گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بکارگیری ۶۰۳ نفر روز و تداوم استفاده از ۲ فروند بالگرد در حال ارائه خدمات به مردم زلزله زده استان هرمزگان است.

وی افزود: تا صبح امروز بیش از ۲۵۰۰ کیلوگرم اقلام زیستی و امدادی از طریق بالگردها به مناطق زلزله زده منتقل شده است و تلاش‌ها در این عرصه تا رفع کامل نیازمندی های مردم زلزله زده هرمزگان ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: روند توزیع چادر میان آن دسته از شهروندانی که منازل آنها آسیب دیده و یا از ایمنی کافی برخوردار نیست، ادامه دارد و تا صبح امروز یکشنبه ۳۰ آبان ماه بیش از ۶۰۰۰ چادر در مناطق زلزله زده توزیع شده است که بخشی از آن نیز اهدایی خیرین بوده است.

بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر، قوسیان مقدم ادامه داد: ۷۴ روستا نیز به صورت میدانی مورد بررسی کامل قرار گرفته‌اند تا از ایمنی محل سکونت شهروندان نیز اطمینان حاصل شود. در راستای بررسی دقیق‌تر، مناطق متاثر از زمین لرزه به سه قسمت تقسیم شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: از سوی دیگر در راستای آمادگی کامل جهت مقابله با حوادث احتمالی آتی، اقلام زیستی و امدادی در حال انتقال به استان هرمزگان است تا بار دیگر حجم موجودی انبارهای هلال احمر به سطح مناسبی رسیده و در آینده با کمبود خاصی مواجه نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین