کد خبر: ۷۳۹۳۹
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۱:۵۸

آثار ۲۲ طراح گرافیک ایرانی در معتبرترین بی‌ینال پوستر جهان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آثار ۲۲ طراح گرافیک ایرانی برای شرکت در بیست و یکمین دوره بی‌ینال ورشو، معتبرترین بی‌ینال پوستر دنیا، پذیرفته شد.

به گزارش سرویس فرهنگی آفتاب، به نقل از فارس، سعید انصافی در گفت و گویی با اعلام این خبر گفت: «در بیست‌و یکمین بی‌ینال پوستر ورشو که مهمترین بی‌ینال گرافیک دنیا محسوب می‌شود، ۲۲ طراح گرافیک ایرانی در دو بخش طراحان حرفه‌ای و طراحان جوان حضور دارند».
 
بر اساس این گزارش، آثار مجید عباسی، رضا عابدینی، سعید انصافی، علیرضا فانی، مهدی فاتحی، فرهاد فزونی، حامد جابرها، مهدی مهدیان، لیلا میری، علیرضا مصطفی زاده، آرزو ناصری، پیمان پور حسین، ایمان راد، لادن رضایی، مهدی سعیدی و سارا ستوده در بخش طراحان حرفه‌ای و آثار نرگس عباس زاده، آزاده اکسیر منفرد، احسان مهدوی، سعید ملک، مازیار میثم منفرد و بهروز شریفی نیز دربخش طراحان جوان بی‌ینال ورشو پذیرفته شده است.
 
برگزیدگان این بی‌ینال روز ۴ ژوئن (۱۴ خردادماه) معرفی خواهند شد و از روز ۵ ژوئن (۱۵ خردادماه) این بی‌ینال آغاز به کار خواهد کرد و تا ۸ ژوئن، برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری سمینار، کنفرانس و ... برای این منظور تدارک دیده شده است.
 
در بیست‌ویکمین دوره بی‌ینال ورشو ۳۰۶۸ پوستر از ۱۳۳۸ طراح گرافیک از ۵۷ کشور به دبیرخانه ارسال شده است که از این میان هیئت انتخاب آثار ۶۷۲ اثر از ۳۲۳ طراح در بخش حرفه‌ای و ۱۴۹ اثر از ۱۳۳ طراح در بخش طراحان جوان را برای شرکت در این دوره انتخاب کرده است.

این بینال از موسسه Icograda اعتبار بهترین دوسالانه را کسب کرده است و از شهرتی جهانی برخوردار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین