کد خبر: ۷۳۹۵۴
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۲:۳۵
حداد‌عادل:

اگر گرانی هست در عوض امنیت وجود دارد

بالا رفتن قیمت نفت چندان جای خوشحالی ندارد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: «اگر گرانی هست در عوض امنیت وجود دارد، امنیتی که امروز در ایران وجود دارد درهیچ جای دنیا نیست و این در حالی است که دور تا دور ایران نا امن است».

به گزارش مهر، غلامعلی حداد عادل رئیس مجلس شورای اسلامی امشب بعد از نماز مغرب و عشا درجمع نمازگزاران مسجد نظام مافی تهران با بیان این مطلب افزود: «از بالا رفتن قیمت مسکن و گرانی ناراحتیم ، بخشی از گرانی‌ها هم جهانی است و مربوط به بالا رفتن قیمت نفت است، چون وقتی قیمت نفت بالا می رود همه چیز گران می شود و بالا رفتن قیمت نفت چندان جای خوشحالی ندارد».

حداد عادل با دعوت مردم به شرکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس گفت: «ثواب ایستادن در صف رای اگر از ثواب ایستادن در صف نماز بیشتر نباشد ، کمتر نیست».

وی افزود: «ایستادن در صف رای تقویت حکومت اسلامی است».

حداد عادل با بیان اینکه ولایت فقط به معنای محبت نیست ، گفت: «ولایت یعنی حکومت اسلامی و سختی‌های امام حسین به این خاطر بود که احساس می کرد حکومت اسلامی در خطر است».

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا علیه حضور مردم در پای صندوق های رای گفت: «رئیس جمهور آمریکا به شدت از حضور مردم در پای صندوق های رای می ترسد و دوست دارد حوزه‌های رای گیری خلوت باشد تا جهانیان بگویند مردم ایران از نظام بریده‌اند و در ایران دموکراسی نیست».

وی افزود: «ایران ، امروز به برکت خون شهدا از دست جهانخواران درآمده و آنها حق دارند عصبانی باشند».

حداد عادل بار دیگر به موضوع انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: «هر چه حضور مردم بیشتر باشد اقتدار و عظمت مجلس هم بیشتر خواهد بود».

نماینده مردم تهران به مردم توصیه کرد کسانی را انتخاب کنند که بتوانند به کشور خدمت کنند و از مردم خواست به کسانی رای ندهند که یک بار مسیر آنها تجربه شد و باعث شادی دشمن و تنش در جامعه شدند.

وی تصریح کرد: «در مجلس هفتم جماعتی که به اصولگرا معروف بودند، اندیشه خدمت داشتند و مجلس هفتم اعتقاد به اسلام ، انقلاب وامام و رهبری داشت و در موضوع هسته ای پشتیبان دولت بود».

حداد عادل با اشاره به رای بالای خود در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران گفت: «رای بالا به من رای به کل مجلس هفتم بود».


رئیس قوه مقننه افزایش حقوق بازنشستگان، طرح تثبیت قیمت ها و قانون مدیریت خدمات کشوری را از جمله خدمات مجلس هفتم توصیف کرد و گفت: «امروز سهمیه بندی بنزین که یکی از خدمات مجلس هفتم بود جا افتاده و ما به خاطر سهمیه بندی تاکنون چهار میلیارد دلار صرفه جویی کرده ایم».

نماینده مردم تهران در مجلس هفتم و منتخب این حوزه در مجلس آتی در پایان سخنان خود با بیان این جمله که من به عنوان غلامعلی حداد عادل حرف می زنم نه رئیس مجلس ، از مردم دعوت کرد که درانتخابات به جبهه متحد اصولگرایان رای بدهند.

رئیس مجلس در پایان این سخنرانی و در حین خروج از مسجد در پاسخ به سئوال خبرنگاران درباره نامه امروز رئیس جمهور به وی که در آن حداد عادل را به قانون شکنی متهم کرده است گفت: «هنوز نامه را ندیده‌ام، این بحث ها هم طبیعی است».

حدادعادل در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که پرسید آیا در انتخابات ریاست جمهوری نامزد می شوید یا خیر گفت: «حالا کو تا انتخابات ریاست جمهوری دهم»!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۵
0
0
لطف كنيد سوال بفرماييد امنيت از ديدگاه آقاي حداد عادل يعني چه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۸
0
0
اره
جون خودت
کدوم امنیت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین