کد خبر: ۷۳۹۶۰۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸

امام جمعه زاهدان: برای رهایی از مشکلات اقتصادی و کم آبی دعا کفایت نمی‌کند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشار به اینکه برای رهایی جامعه از مشکلات اقتصادی و کم آبی دعا تنها کفایت نمی‌کند باید کار و با مدیریت درست از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد افزود: بسیجی قبل از اینکه عضو سازمانی باشد یک مسلمان معیار در تراز انقلاب اسلامی است.
امام جمعه زاهدان: برای رهایی از مشکلات اقتصادی و کم آبی دعا کفایت نمی‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان افزود: گاهی گرفتاری‌ها نتیجه عملکرد انسان است یعنی خداوند به عنوان نتیجه اعمال مشکلی پیش می‌آورد و می‌خواهد فرد و جامعه یادبیاورد در مسیری اشتباه است.

خطیب نماز جمعه زاهدان با اشار به اینکه برای رهایی جامعه از مشکلات اقتصادی و کم آبی دعا تنها کفایت نمی‌کند باید کار و با مدیریت درست از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد افزود: بسیجی قبل از اینکه عضو سازمانی باشد یک مسلمان معیار در تراز انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: برای حل مشکلات کشور بویژه مشکلات اقتصادی باید با مدیریت قوی از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم که یکی از این ظرفیت‌ها حضور بسیج و حضور موثر مردم در تمام عرصه‌هاست.

وی گفت: یکی از راه‌های رسیدن به تقوا و رهایی فرد و جامعه از مشکلات و تنگناهای فردی و اجتماعی رو به درگاه خداوند آوردن، دعا، استغفار، توبه، بازگشت به خدا و عمل به احکام دینی است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: اکنون کشور ما دچار مشکلات متعددی است چه مشکلات مثل دغدغه‌های معیشتی و کم آبی این مشکلات به هر جهت که باشد باید مایه تذکر ما موجب توبه و بازگشتمان به سوی پروردگار باشد.

وی تصریح کرد: باید با حضور قلب، دل شکسته و استغفار برای حل مشکلات کشور و بهبود وضعیت معیشت، اشتغال، کار و مسکن به ویژه برای جوانان دعا کنیم.

امام جمعه زاهدان گفت: یکی از راه‌های رسیدن به تقوا و حفظ جامعه از مشکلات کار درست و استفاده صحیح از همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌هاست.

آیت اللّه محامی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج نیز گفت: بسیج با اخلاص، توانی متکی به خدا و پایگاه مردمی‌اش از ظرفیت‌های بزرگ کشور است تصریح کرد: مسوولان محترم چه مسوولان کشوری و چه استانی به تعبیر شهید بهشتی شیفته خدمت باشند نه تشنه قدرت و در فکر خدمت به مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه باید براساس شایسته سالاری کسانی که توان خدمت به مردم را دارند انتخاب شوند گفت: اگر اکثر مسوولان همچون شهید مدرس در برابر تهدیدها آزاد بودند ما وضعیت بهتری داشتیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین