کد خبر: ۷۳۹۹۷۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳

شکایت پرسپولیس از مجری ۲۰:۳۰ و یک استقلالی

باشگاه پرسپولیس از یک خبرنگار صدا و سیما و یک بازیکن پیشین استقلال شکایت کرد.
شکایت پرسپولیس از مجری ۲۰:۳۰ و یک استقلالی
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس درباره شکایت از یک بازیکن پیشین تیم استقلال و یکی از خبرنگاران صدا و سیما اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

تردیدی نیست که اکثریت برنامه‌های ورزشی رادیو و تلویزیون ایران در جهت توسعه و پیشرفت ورزش و فوتبال گام برمی‌دارند و رسالت خود را در راستای اجرای انصاف و عدالت انجام می‌دهند ولی در این میان هستند مواردی که گهگاه بدون رعایت انصاف و عدالت و حتی بدون رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی عمل می‌کنند و لطمه‌های جدی به مجموعه‌ها و روح و روان جامعه می‌زنند.

پرسپولیس اخیرا از همین ناحیه آسیب‌هایی دید که اوج آن در برنامه ۲۰:۳۰ اتفاق افتاد. سید مجید صدری در همین ارتباط نامه اعتراضی و گلایه‌آمیزی را برای پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما، ارسال کرد. در این نامه با اشاره به موارد مستندی که وجود داشت نسبت به رویکرد منفی بعضی برنامه‌سازان نسبت به پرسپولیس و هواداران آن انتقاد شد.

باشگاه پرسپولیس امیدوار است با توجه به رویکرد روشن سازمان صدا و سیما که در ابلاغیه‌ به برنامه‌ها نمود عینی دارد، با نظارت بیشتر بخش‌های مربوطه آن سازمان، آن چه به ویژه در برنامه‌های تخصصی روی آنتن می‌رود متاثر از حب و بغض‌های رنگی یا فشار و ارتباط‌های باشگاه‌های خاص نباشد.

باشگاه پرسپولیس در همین راستا از خبرنگار صداوسیما شکایت کرد.

همچنین باشگاه پرسپولیس به دلیل اظهارات خلاف واقع علیه پرسپولیس و عضو کادرفنی تیم، از سوی امیر حسین صادقی که مسبوق به سابقه است، از این بازیکن پیشین فوتبال شکایت کرد.

وی اخیرا اظهارنظرهایی داشته است که مصداق توهین و افترا به باشگاه پرسپولیس و عوامل آن از جمله حمید مطهری بوده‌ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین