کد خبر: ۷۴۰۱۲
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۷

انتخابات انجمن اسلامی منتخب امیر کبیر برگزار شد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: اعضای انجمن اسلامی منتخب دانشگاه امیر کبیر پس از برگزاری تجمعی اعتراض آمیز،انتخابات آزاد انجمن اسلامی منتخب پلی تکنیک را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب دانشجویان دانشگاه پلی تکنیک به همراه تعدادی از دانشجویانی از دانشگاه های تهران ظهر امروز گرد هم جمع شدند تا نسبت به صدور حکم حبس برای "مجید توکلی"، "احسان منصوری" و "احمد قصابان" سه دانشجوی دانشگاه امیرکبیر، احکام دادگاه انقلاب و کمیته های انضباطی برای دانشجویان، و سوء مدیریت مسئولین دانشگاه اعتراض کنند.

در این تجمع که از ساعت 12 ظهر شروع شد، دانشجویان با گردهمایی مقابل دانشکده شیمی، تریبون آزادی برپا کرده و نسبت به برخی سوء مدیریت‌ها در کشور و برخوردهای صورت گرفته با فعالان مدنی و سیاسی و دانشجویان این دانشگاه اعتراض کردند.

در این تریبون آزاد که با حضور بیش از 500 تن برگزار شد، نریمان مصطفوی، عضو شورای مرکزی انجمن منتخب امیر کبیر، مهدیه گلرو نایب دبیر انجمن اسلامی دانشگاه علامه، سلمان سیما، فعال دانشجویی دانشگاه آزاد، اسماعیل سلمان پور عضو شورای عمومی انجمن امیر کبیر و...به ایراد سخن پرداختند.

پس از اتمام تریبون آزاد فعالان دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با پخش کردن اوراق رای گیری در بین معترضین و اخذ رای آنها انتخابات انجمن اسلامی را برگزار کردند و اعضای شورای مرکزی این تشکل انتخاب شدند.

با پایان انتخابات، انجمن منتخب دانشجویان با سردادن شعارهایی مانند، «اتحاد، مبارزه، پیروزی»، و «دانشجو می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد» و «دانشجوی سیاسی، آزاد باید گردد»، «استاد، دانشجو، اتحاد اتحاد» و با حمل پلاکاردهایی با همین مضمون و عکس ها "مجید توکلی"، "احسان منصوری" و "احمد قصابان" به سمت سر در دانشگاه حرکت کردند.

مسئولین حراست دانشگاه امیر کبیر که رفت و آمد به درون دانشگاه را تحت نظر داشتند در برخی موراد با دانشجویان معترض درگیر شدند.

لازم به ذکر است که مسئولین دانشگاه امیر کبیر، کلیه فعالیتهای انجمن اسلامی منتخب را غیر قانونی اعلام کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین