کد خبر: ۷۴۰۲۳۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹

پیروانی: فدراسیون می‌خواهد تیم دیگری را به جای پرسپولیس به آسیا بفرستد

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید فدراسیون به دنبال جایگزینی تیم دیگری به جای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است.
پیروانی: فدراسیون می‌خواهد تیم دیگری را به جای پرسپولیس به آسیا بفرستد
آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از این دیدار اظهار کرد: اتفاق قشنگی در ابتدای بازی رخ نداد. بحث اقتصادی را با ورزشی قاطی کردند. تیم ما در رختکن مانده و می‌گویند نیایید بالا تا تابلوها آماده شود. این قشنگ نیست، ما ۴۰، ۵۰ میلیون هوادار داریم. یعنی چه وقتی تیم گرم کرده، می‌گویند به زمین نیایید. این موضوعات را باید روز قبل یا ظهر بازی حل کنند.

او افزود: اتفاقاتی در فوتبال ما می‌افتد که خنده‌دار است. تبلیغات محیطی برای تیم‌ها داستان شده است. یک روز می‌گویند مال تیم‌هاست، یک روز می‌گویند خودمان انجام می‌دهیم، یک روز می‌گویند هزینه‌ها زیاد شده است. شما مگر متوجه شدید چه کسی مقصر بوده، ما هم متوجه شده‌ایم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره درخواست یک میلیارد و دویستی ورزشگاه آزادی از این باشگاه گفت: مگر در ویمبلی لندن بازی کنیم؟ اگر استقلال پرداخت کرده پس شاید آن‌ها پولدار هستند. ما چنین پولی نداریم. من فکر می‌کنم گفتن این حرف خنده‌دار است.

پیروانی درباره استوری مشترک بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به مشکلات مالی توضیح داد: ما مشکلات مالی داریم. چطور برای یک بازی چنین هزینه‌ای کنیم. بازیکنان مشکل دارند. مسئولان باشگاه قول حل مشکلات را داده‌اند. بازیکنان ۵ درصد دریافتی داشته است.

او در پایان در پاسخ به این سوال که مشکل پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا چیست، بیان کرد: بیایید اعلام کنید که ایراد ما چیست. دو روز دیگر نیایید و بگویید که مجوز نگرفتید و تیم دیگری جای شما به آسیا می‌رود. من هشدار می‌دهم. فدراسیون دنبال این است که تیم دیگری را برای آسیا معرفی کنند. سه ماه مهلت داده‌اند، خب رو راست بگویید مشکل چیست. بیایند بگویند مشکل پرسپولیس برای حضور در آسیا چیست. این که جلوی اسم ما ستاره‌ گذاشته‌اند را خود ما هم نمی‌دانیم دلیلش چیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین