کد خبر: ۷۴۱۱۲۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳
رییس نظام پزشکی سیرجان گفت: این دو شهروند پس از تزریق آمپول ویتامین c و آمپول سفتریاکسون جان خود را از دست داده اند.
آفتاب‌‌نیوز :

رضوی رییس نظام پزشکی شهرستان سیرجان در خصوص مرگ مشکوک دو شهروند سیرجانی پس از تزریق آمپول در یکی از درمانگاه‌های سیرجان گفت: پس از تزریق آمپول ویتامین c و آمپول سفتریاکسون این دو بیمار جان خود را از دست داده اند.

رضوی افزود: در پی جان باختن این دو نفر یکی از خانواده‌ها شکایت کرده است و شکایت این خانواده با حضور کارشناسان در حال بررسی است.

وی گفت: طی بخشنامه‌ای که به مراکز درمانی داده شده است تا اطلاع ثانوی از تزریق داروی سفتریاکسون در کلیه مراکز درمانی به جز بیمارستان‌ها خودداری شود و فقط تزریق در بیمارستان تحت نظر پزشک انجام شود.

سه هفته پیش خانمی حدود ۵۵ ساله پس از تزریق آمپول در یکی از درمانگاه‌های شهرستان سیرجان جان خود را از دست داد روز گذشته نیز در همان درمانگاه جوان ۳۶ ساله پس از تزریق آمپول متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین