کد خبر: ۷۴۱۱۵
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۱
علی‌رغم مخالفت دست راستی‌های انگلیسی

کریس دی‌برگ ماه آینده به تهران می‌آید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «کریس دی‌برگ»، خواننده سرشناس ایرلندی اعلام کرد، در ماه آینده میلادی برای تصمیم‌گیری نهایی و انجام تدارکات کنسرت تابستانی خود در ایران عازم تهران خواهدشد.

به گزار ش ایرنا، کریس دی‌برگ ‪ ۵۹‬ساله در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای نیوز گفت: «در ماه مه به ایران می‌روم تا با بررسی امکانات برای انجام کنسرت در فصل تابستان در ایران ، تصمیم‌گیری نهایی داشته‌باشیم». 

هنرمند ایرلندی همچنین گفت که وی و دوستانش مدت‌ها درباره دعوتی که از آنان برای انجام کنسرت در ایران شده اندیشیده‌اند و با تفکر به آن پاسخ مثبت داده‌اند». 

دی‌برگ در پاسخ به افرادی که خواستار لغو کنسرت او در تهران هستند، تاکید کرد: «بسیار خوش شانس هستم که موسیقی من در بیش از ‪ ۲۰‬سال اخیر در ایران پذیرفته باقی مانده است». 

بر اساس اعلام دی‌برگ، وی قرار است در فصل تابستان در سالن ‪ ۱۲‬هزار نفری استادیوم آزادی در تهران کنسرت برگزار کند. 

در همین ارتباط گروه موسیقی آریان که همکار و دعوت‌کننده اصلی دی‌برگ به ایران است اعلام کرده که ارتباط آن گروه با دی‌برگ و سفرش به ایران با آگاهی و تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده‌است. 

«محسن رجب پور» مدیر گروه آریان پیش از این از تایید مقامات رسمی ایرانی برای برگزاری کنسرت دی‌برگ در یکی از ماه‌های ژوئن یا ژوییه در تهران خبر داده‌بود. 

شماری از رسانه‌های دست راستی چاپ انگلیس با نقل خبر برگزاری کنسرت دی‌برگ در تهران، از تصمیم وی انتقاد کرده و خواستار لغو این برنامه شده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین