کد خبر: ۷۴۱۲۵۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
فرمانده انتظامی مشهد خبر داد

شکایت ۵۰ مالباخته در پرونده سرقت‌های سریالی از باغ‌ویلاهای مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری متهم پرونده سرقت‌های سریالی ازباغ‌ویلاهای مشهد و اعلام شکایت ۵۰ مالباخته خبر داد.
شکایت ۵۰ مالباخته در پرونده سرقت‌های سریالی از باغ‌ویلاهای مشهد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین دهقان‌پور در این خصوص اظهار کرد: تیم‌های تجسس کلانتری ۴۴ خلق‌آباد مشهد مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت را با محوریت پیگیری دستبردهای سریالی به باغ ویلاها در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پلیس با سرنخ‌هایی که در دست داشت، یکی از عاملان اصلی این سرقت‌ها را با همکاری شهروندان وظیفه‌شناس تحت نظر قرار داد و در حالی که متهم به قصد سرقت وارد یک باغ ویلا شده بود، برای دستگیری او وارد عمل شد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم که تحت تعقیب قضایی نیز بود، به محض رویارویی با پلیس و بدون توجه به دستور ایست ماموران کلانتری خلق‌آباد از صحنه متواری شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم تجسس کلانتری خلق‌آباد اقدام به تیراندازی هوایی کردند اما متهم همچنان به فرار خود ادامه داد تا اینکه ماموران انتظامی او را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار دادند و زمین‌گیر کردند.

دهقان‌پور تصریح کرد: متهم بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی به بیمارستان انتقال یافت و در بازرسی بدنی از او مقدار کمی مواد مخدر صنعتی و ۶۰۰ هزار تومان وجه نقد کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی با اشاره به اینکه تحقیقات درباره چگونگی ماجرا و ارتباط گزارش سرقت‌ها با متهم دستگیر شده ادامه دارد، گفت: مالکان باغ‌ویلاها باید نسبت به استفاده از تجیهزات بازدارنده سرقت‌ها و دوربین‌های کنترلی توجه بیشتری داشته باشند.

همچنین در مراکزی که به صورت مجتمعی است، از خدمات شرکت‌های حفاظتی مراقبتی زیرمجموعه پلیس پیشگیری بهره ببرند تا از وقوع اینگونه دستبردهای سریالی پیشگیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین