کد خبر: ۷۴۱۲۷۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹

از بازداشتی‌های اعتراضات اصفهان چه خبر؟

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: معترضان ۵ آذر اصفهان که تحت قرار و وثیقه بودند از امروز با معرفی وکیل و وثیقه گذار آزاد شدند. آنهایی که دادگاه اعتراض آنها را نپذیرفته، فعلاً در قرار بازداشت موقت می‌مانند
از بازداشتی‌های اعتراضات اصفهان چه خبر؟
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت دستگیرشدگان اعتراضات اصفهان، گفت: عده‌ای فرصت طلب از مطالبه به حق کشاورزان سوءاستفاده کرده و در این بستر به موج سواری پرداختند. این افراد در زمین دشمن و معاندان نظام بازی کردند که حساب آنها با کشاورزان جداست. قطعاً کشاورزان مورد حمایت دستگاه قضائی و دیگر دستگاه‌های حاکمیتی هستند و مطالبات بحق آنان هم از راه‌های قانونی پیگیری می‌شود.

وی افزود: برای رسیدگی به جرائم دستگیر شدگان شعبه ویژه ای در دادسرای مرکز استان تشکیل شده و قطعاً برابر با قانون و مقررات بدون هیچ گونه افراط و تفریطی با آنان برخورد می‌شود.

به گفته مدیرکل دادگستری استان اصفهان افرادی که تحت قرار و وثیقه بودند از امروز با معرفی وکیل و وثیقه گذار طبق قانون آزاد می‌شوند.

جعفری گفت: تعدادی از افراد بازداشت شده از محرکان اصلی بودند که حق اعتراض داشتند و به اعتراض آنها رسیدگی شده است. آنهایی که دادگاه اعتراض آنها را نپذیرفته، فعلاً در قرار بازداشت موقت می‌مانند و همه مراحل پرونده دستگیرشدگان عیناً طبق قانون پیگیری خواهد شد.  ما که امروز در جامعه اسلامی ایران کنار هم زندگی می‌کنیم نباید اجازه دهیم که عده‌ای با هنجارشکنی جامعه را به انحراف بکشانند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: با هرگونه پرخاشگری، تعرض و تعدی به آمران به معروف و ناهیان از منکر برابر قانون برخورد می‌کنیم و شعب ویژه ای برای رسیدگی به پرونده این افراد تشکیل شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین