کد خبر: ۷۴۱۴۵۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸

تصادف مرگبار در آزادراه کاشان - قم/ ۸ نفر کشته شدند

رییس جمعیت هلال احمر کاشان گفت: برخورد اتوبوس بوشهر به تهران و تریلی در آزادراه کاشان به قم هشت کشته و ۱۶ مصدوم بر جای گذاشت.
تصادف مرگبار در آزادراه کاشان - قم/ ۸ نفر کشته شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سیدمنصور میرابوطالبی روز سه‌شنبه افزود: نزدیک ساعت سه بامداد امروز در پی گزارش دریافتی از مرکز ۱۱۵ برخورد اتوبوس و تریلی اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از دریافت ماموریت، ۲ خودروی عملیاتی از پایگاه شهدای امدادگر (عوارضی کاشان) و ۲ خودرو از پایگاه شهید کریمیان (مسجد شهدا) در قالب چهار تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر به کیلومتر ۱۰ آزادراه کاشان به قم اعزام شد.

به گفته وی، در این حادثه هشت نفر در دم جان باختند و ۱۵ مصدوم نیز از سوی کارکنان اورژانس ۱۱۵ و یک مصدوم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیمارستان انتقال یافتند.

معاون مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار داشت: در این حادثه، رهاسازی ۲ نفر از سوی تیم‌های امداد و نجات هلال احمر و آتش نشانی با استفاده از اقدام‌های فنی و ست نجات هیدرولیک انجام شد.

وی اضافه کرد: تیم های هلال احمر تثبیت صحنه و نور دهی محیط حادثه را نیز برعهده داشتند.

طول آزادراه کاشان - قم ۱۰۴ کیلومتر است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ شمال اصفهان، دارای ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر است.

۲۳ پایگاه امداد و نجات نیز شامل ۱۳ پایگاه شهری و ۱۰ پایگاه جاده‌ای در منطقه کاشان با ۴۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و نزدیک به ۱۹۰ نفر نیروی عملیاتی و ستادی در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مردم منطقه خدمات ارایه می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین