کد خبر: ۷۴۳۳۲۲
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵

تعطیلی پنجشنبه‌ها در بوشهر

استاندار بوشهر گفت: تعطیلی پنجشنبه دستگاههای اجرایی و سازمان های دولتی در این استان از هفته آینده تا اطلاع ثانوی از سرگرفته می شود.
تعطیلی پنجشنبه‌ها در بوشهر
آفتاب‌‌نیوز :

احمد محمدی زاده پنجشنبه در نشست مدیریت بحران استان بوشهر افزود: این تعطیلی مشمول کارکنان دستگاه‌های اجرایی است و معاونان استاندار، مدیران استانی و شهرستانی را در بر نمی‌گیرد.

وی اظهار داشت: همچنین دستگاه‌های امدادی، خدمات رسان، عملیاتی، بهداشت و درمان، پادگان‌های نظامی و انتظامی شامل تعطیلی پنجشنبه‌ها نمی‌شوند.ط باتوجه به اینکه ساعت کار موظفی کارمندان دولت ۴۴ ساعت در هفته تعیین شده است این مهم باید رعایت شود.

محمدی زاده گفت: در همین راستا ساعت جدید کار دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در بخشنامه‌ای از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر به ادارات ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به نقش مدیریت مصرف در حفظ پایداری شبکه برق افزود: براساس گزارش شرکت توزیع نیروی برق و دستگاه‌های متولی تعطیلی ادارات در روز‌های پنجشنبه نقش مهمی در کاهش مصرف برق به ویژه در ساعت پیک و اوج مصرف دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر فعال شدن سامانه بارشی در این استان اضافه کرد: لازم است تیم‌های امدادی با تجهیز کامل در شرایط آماده باش قرار داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین