کد خبر: ۷۴۳۷۶
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۳

24 سال سوء استفاده جنسی یک پدر از فرزندش

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: سوء‌استفاده ‪ ۲۴‬ساله یك پدر اتریشی(جوزف اف) از دخترش(الیزابت اف) كه روز یكشنبه از سوی پلیس استان "نیدراسترایش" این كشور فاش شد، رسانه‌ها و مردم این كشور را در شوك فرو برد.

به گزارش آفتاب به نقل از رویترز، رییس پلیس این استان در یك نشست مطبوعاتی جزییات سوء استفاده هولناكی را بر ملا كرد كه طی آن پدری به مدت ‪ ۲۴‬سال از تنها دختر خود سوء استفاده می كرده و از این رابطه ‪ ۷‬كودك متولد شده اند.

به گفته پلیس، این دختر كه اكنون ‪ ۴۲‬سال دارد سالها در زیرزمین خانه خود در شهر "امشتاتن" زندانی بوده و از یازده سالگی قربانی اهداف شوم جنسی پدر خود شده است.

یافته‌های پلیس نشان‌دهنده آن است كه این دختر از سال ‪ ۱۹۸۴‬در زیرزمین خانه محبوس شده بوده و پدرش نام وی را در فهرست كودكان گمشده به ثبت رسانده بود.

جوزف که مهندس الترونیک است، با ایجاد تجهیزات الترونیکی ورود و خروج این زیر زمین را کنترل می‌کرد. وی الیزابت و 3فرزند 19،18 و 5ساله‌اش را در زیر زمین نگاه داشته و سه فرزند دیگر را نزد مادربزرگشان (رزماری) به عنوان کودکان سرراهی نگاه می‌داشت. رزماری همسر جوزف و مادر الیزابت از حضور دخترش در زیرزمین بی خبر بوده و گمان می‌کرده که او ناپدید شده‌است.

وزیر کشور اتریش از این ماجرا اظهار تاسف کرد و گفت:«این اتفاق جنایتی باورنکردنی است».

این اتفاق زمانی فاش می‌شود که دختر 19 ساله الیزابت پس از بیماری و وخیم شدن وضعش به بیمارستان منتقل می‌شود. وی زمانی ماجرا را تعریف می‌کند که مطمئن می‌شود کسی به سراغ او نخواهد آمد.

به گفته پلیس، از این رابطه نامشروع هفت كودك متولد شده‌اند كه جسد یكی از آنان كه فوت كرده بوده توسط پدرش سوزانده شده و مابقی كودكان نیز در كنار مادرشان زندانی بوده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین