کد خبر: ۷۴۴۸۹
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۰

گزارش تصویری: دکتر روحانی درجمع نخبگان سیاسی کرمان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی گفت: «باید امروز دایره‌ی مشورت را تنگ نکنیم و به اصول و آرمان‌های بلند فکر کنیم دست در دست هم دهیم و اخلاق را در جامعه حاکم کنیم».

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب از کرمان دکتر حسن روحانی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای‌عالی امنیت ملی،در اولین یادواره‌ امیران و 1100 شهید استان کرمان گفت: «برگزاری این یادواره یادآور این پیام است که شهیدان راهنما و چراغ پرفروغ ما هستند». 

وی اظهار داشت: «باید امروز دایره‌ی مشورت را تنگ نکنیم و به اصول و آرمان‌های بلند فکر کنیم دست در دست هم دهیم و اخلاق را در جامعه حاکم کنیم».

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که امروز اختلافات در جامعه بزرگ نیستند بلکه خود ما آن‌ها را بزرگ جلوه داده‌ایم گفت: « همان‌گونه که سال گذشته بنام سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی نام‌گذاری شده بود امسال نیز باید در کنار نوآوری و شکوفایی اتحاد خود را حفظ کنیم».

وی از دعواهای جناحی با عنوان لهو و لعب یاد کرد و افزود: «برای رسیدن به پیروزی‌ نهایی نیاز به وحدت، انسجام، اخلاق و معنویت داریم و با یاری خداوند شاهد رسیدن به چشم‌انداز 20 ساله باشیم».
{$old_album_74489}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین