کد خبر: ۷۴۵۴۶
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۱۸

تندیس طلا برای «تعقیب آنجلینا جولی»

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک دانشجوی سینما در هند كه با تعقیب زوج مشهور هالیوود یك مستند تهیه كرده بود، جایزه اتحادیه تهیه كنندگان مستند هندوستان را به دست آورد.

به گزارش سرویس هنر آفتاب و به نقل از پایگاه خبری فیلم کوتاه، «ساراو دی» كه مشغول تحصیل در موسسه سینما و تلویزیون هند است، وقتی آنجلینا جولی و براد پیت برای تولید فیلم یک قلب بزرگ به شهر پونا سفر كرده بودند، این مستند را ساخته و باعث توجه منتقدان و رسانه‌ها شده است.

این مستند كه تعقیب انجلینا جولی نام دارد، در مراسم اهدای جوایز سالانه اتحادیه تهیه كنندگان مستند هند یک تندیس طلایی برای سازنده‌اش به ارمغان آورد.

دی با اشاره به این كه این زوج مشهور سینمایی هنگام حضور در كشورش كاملا از دسترس رسانه‌ها خارج بودند، گفت: فیلم درباره حركت ما برای دیدار با او است. البته هرگز با جولی یا پیت نتوانستیم دیدار كنیم. با این حال فیلم ما یک مستند واقعی است كه همه چیز را در این مسیر نشان می‌دهد.

این فیلمساز جوان همچنین با اشاره به این كه در وهله اول به نظر می‌رسد این مستند موضوع جدی و تفكر برانگیزی نداشته باشد، تاكید كرد كه هرگز انتظار نداشته فیلم بتواند جایزه‌ای به دست آورد.

تعقیب انجلینا جولی دومین مستند این دانشجو و فیلمساز هندی است و او قصد دارد با آن در جشنواره‌های دیگری نیز شركت كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین