کد خبر: ۷۴۶۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۶

لاریجانی: مردم انتظار دعواهای تصنعی را ندارند

بهبود وضعیت معیشتی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: لاریجانی گفت: «مردم انتظار دعواهای تصنعی در كشور را ندارند و مجلس آینده باید در جهت حل مساله تورم وگرانی و رونق اقتصادی، خواسته‌های ملت را شناخته و برآن اساس گام بردارد».

به گزارش ایسنا علی لاریجانی منتخب مردم قم در انتخابات مجلس هشتم طی سخنانی در مراسم بزرگداشت شهید مطهری و روز معلم در حرم حضرت معصومه "استقلال كامل كشور را در گرو توانمندی اقتصادی" دانست و گفت: «اقتصاد سالم و توانمند به سوی توسعه و تولید حركت خواهد كرد».

وی هم‌چنین با تاكید بر استقلال سیاسی ایران ادامه داد: «امروز ایران با پیمودن راه امام(ره) در جهان سرفراز بوده و توانسته با اقتدار از استقلال كامل سیاسی خود در بین كشورهای منطقه دفاع كند».

لاریجانی همچنین به عدالت اجتماعی و وضعیت معیشتی مردم اشاره و اظهار كرد:«بهبود وضعیت معیشتی مردم نیازمند یك برنامه‌ریزی دقیق است. امروز باید اشكالات و نواقص سیستم اقتصادی كشور را شناسایی كرده و با رفع آن‌ها به تحقق عدالت اجتماعی در جامعه كمك كنیم».

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌كه " زمان یكجانبه‌گرایی آمریكا به سر آمده است" گفت: «ایران به تنهایی در مقابل این یكجانبه‌گرایی ایستاد و سبب شد تا تمام كشورهای جهان پایان یكجانبه‌گرایی امریكا را باور كنند».

وی هم‌چنین بر نقش روحانیت تاكید كرد گفت: «داشتن فضای فرهنگی مناسب و پیشرفت در همه امور، و پایداری اصالت انقلاب در پافشاری و توجه به عنصر معنویت است».

لاریجانی رهنمودهای روحانیت را با اهمیت دانست و خاطرنشان كرد: «فرصت‌طلبان قصد دارند با شعارهای تند خود روحانیت اصیل را از میدان به در كنند، در صورتی‌ كه انقلاب برای تدوام نیزا به پیروی از روحانیت اصیل دارد».

لاریجانی ادامه داد: «مردم ومسوولین باید جایگاه روحانیت را به درستی بشناسند؛ چراكه علما و مراجع سبب تداوم انقلاب می‌شوند».

وی با بیان این‌كه " مردم انتظار دعواهای تصنعی در كشور را ندارند" گفت: «مجلس آینده باید در جهت حل مساله تورم وگرانی و رونق اقتصادی، خواسته‌های ملت را شناخته و برآن اساس گام بردارد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین