کد خبر: ۷۴۶۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۰:۲۵

گزارش تصویری: آزادی فیلمبردار شبکه الجزیره از زندان گوانتانامو

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «سامی الحاج» فیلمبردار شبکه تلویزیونی شبکه الجزیره که دیروز پس از شش سال و نیم از زندان گوانتانامو آزاد شد، در اولین تعاریف خود از زندان گوانتانامو به شدت از رفتار با زندانیان در این بازداشتگاه انتقاد کرد. او در گفته های خود زندان گوانتانامو را جایی نامید که انسانیت در آن زیر پا گذاشته میشود و زندانیان پست تر از موش شمرده می شوند.

{$old_album_74678}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۲
0
0
کشوری که چنین زندانی دارد ادعای حمایت از ایران را می‌زند! آیا حرف با عمل برابر است؟ به نظر شما یک پسر بچه 15 ساله(خضر) چه ضرری یا خطری برای کاخ سفید دارد؟ آن‌هم یک پسر 15 ساله افغانی که در داخل زندان مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرد امریکا این‌گونه سر سربازان خود را گرم می‌کند تا با خیال راحت هرکاری که می‌خواهند انجام دهند.

چنین دولتی که هرکجا پا گذاشت حز جنگ وخون‌ریزی وقتل برای مردم ان کشور بدبخت فایده‌ای نداشت؛ عراق افغانستان ژاپن ایران آری، عامل به جان هم انداختن دو کشور مسلمان امریکا بود او بود که ما را از پیشرفت عقب انداخت الان هم با جنگ نرم با ایجاد سوالات شبهه‌برانگیز می‌خواهد محیط کشور ما را برای 100سال آینده متشنج کند تا بتواند همانند عراق وافغانستان به کشورمان حمله کند. برنامه‌ریزی امریکا برای الان نیست برای 100 سال دیگه است که بتواند به راحتی همان طور که در ژاپن پایگاه نظامی زد همانطور که مردم عراق و افغانستان را کشت و هیچ دولتی جلوی اقدامات او را نگرفت، آن وقت هم بتواند سراغ ایران بیاید و هیچ کسی حرف نزند. ما باید حواسمان را جمع کنیم خصوصا با دیدن اقدامان آنها د رجریانات انتخابات ریاست جمهوری و نگذاریم ایران سربلندمان شکست بخورد حتی به قیمت جان ومال‌مان!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین