کد خبر: ۷۴۷۲۹۸
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

عیسی جعفری، خادم امام خمینی درگذشت

مرحوم عیسی جعفری که در دفتر امام با نام حاج عیسی شناخته می‌شد در صبح روز شهادت صدیقه طاهره (س) درگذشت. حاج عیسی جعفرى از سال ۵۹ تا رحلت امام (ره) در خدمت ایشان بود و پس از آن نیز تا سال ۸۶ در دفتر بنیانگذار انقلاب اسلامى به خدمت پرداخت.
عیسی جعفری، خادم امام خمینی درگذشت
آفتاب‌‌نیوز :

حاج عیسی قبل از پیروزی انقلاب در تهران شغل آزاد داشت و پس از انتقال امام به جماران به دفتر امام آمد. خواهر او با نام حاجیه اقیما جعفری سال‌ها در نجف خدمتکار همسر امام بود و همین قرابت سبب انتخاب حاج عیسی برای خدمت در دفتر امام شد.

وی از سال ۵۹ تا رحلت امام در خدمت دفتر امام بود و بعد از آن به خدمت به مرحوم یادگار امام اشتغال ورزید و پس از آن تا سال ۸۶ که در اثر کهولت در قم ساکن شد بدون وقفه در دفتر امام مشغول خدمت بود. 

سید حسن خمینی: حاج عیسی جعفری همراهی دلسوز و صادق بود

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی به مناسبت درگذشت حاج عیسی جعفری از اعضای دفتر امام بدین شرح است:

بسمه تعالی

درگذشت برادر عزیز و مهربانمان مرحوم حاج عیسی جعفری(طاب ثراه) در صبح روزی که به نام مبارک صدیقه طاهره سلام الله علیها مزین است، موجب اندوه و تأسف است.

آن مرحوم در طول دوره حضور خویش در بیت امام(س) همواره با اخلاص و جدیت به تلاش اشتغال داشت و در همه مقاطع همراهی دلسوز و صادق بود.

حضور او در زمان امام و پس از آن، در دوره مرحوم یادگار ایشان و پس از درگذشت یادگار امام تا دوران کهولت، حضوری سرشار از عاطفه و محبت بود. و این ارتباط و پیوند حتی در دوره بعد از کهولت نیز با گرمی و صمیمیت ادامه داشت.

اینجانب ضمن آرزوی غفران واسع الهی برای ایشان، به خانواده داغدارشان صمیمانه تسلیت می گویم و برای آنها صبر و اجر مسئلت دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین