کد خبر: ۷۴۷۸۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
اگر فردی در ناآرامی‌های اجتماعی دست مأمور یگان ویژه اسلحه جنگی دید به او جایزه می‌دهیم

فرمانده یگان ویژه: در ناآرامی‌های اصفهان، سنگین‌ترین سلاح ما تفنگ ساچمه‌زن بود

فرمانده یگان‌های ویژه ضمن اعلام برخی از ناگفته‌های تنش آبی در اصفهان گفت: ما اصلاً در ناآرامی‌های اجتماعی با خود سلاح جنگی نمی‌بریم و سنگین‌ترین اسلحه ما سلاح ساچمه زن است.
فرمانده یگان ویژه: در ناآرامی‌های اصفهان، سنگین‌ترین سلاح ما تفنگ ساچمه‌زن بود
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسن کرمی در مورد تنش آبی روز‌های گذشته در اصفهان گفت: در اصفهان اتفاق خوبی رخ داد و آن اتفاق هم این بود که مردم در هفته قبل به شورای تأمین استان مراجعه کردند و اعلام کردند که قصد اعتراض دارند و با هماهنگی شورای تأمین این اعتراض در چهارچوب قانونی انجام شد. اما روز‌های بعد شاهد فراخوان‌هایی برای اعتراضات بودیم که البته مأموران یگان ویژه با رفتار‌های نرم با مردم برخورد کردند و اخطار‌های لازم را دادند.

گفتگو در تنش آبی اصفهان موجب شد افراد زیادی صحنه را ترک کنند
کرمی بیان کرد: به فرماندهان ما سنگ پرتاب کردند، فحش ناموس دادند، اما آن‌ها با آرامش با مردم برخورد کردند و معترضان را به آرامش دعوت کردند که البته همین گفتگو با جمعیت منجر به این شد که تعداد زیادی از آنها، محل را ترک کنند.

فرمانده یگان‌های ویژه با اشاره به اینکه برخی از فیلم‌هایی که در تنش آبی اصفهان در فضای مجازی منتشر شد، تقطیع شده بود، گفت: یک‌سری از فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی از حوادث اصفهان جعلی بود و اصلاً مربوط به یگان ویژه نبود. البته که بعضی از فیلم‌ها هم تقطیع شده بودند و ماجرا را علیه یگان ویژه نشان دادند.

اگر فردی در ناآرامی‌های اجتماعی دست مأمور یگان ویژه اسلحه جنگی دید به او جایزه می‌دهیم
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه، اما در برخی از فیلم‌ها این طور نشان داده می‌شود که مأمور یگان ویژه کلاشینکف به دست دارند، گفت: سلاح سازمانی یگان ویژه کلاشینکف است، اما اگر کسی در ناآرامی‌های اجتماعی در دست یگان ویژه پلیس اسلحه جنگی ببیند، من به وی جایزه خواهم داد.

کرمی ادامه داد: ما اصلاً در ناآرامی‌های اجتماعی با خود سلاح جنگی نمی‌بریم و سنگین‌ترین اسلحه ما در ناآرامی‌های اجتماعی در خیابان سلاح ساچمه‌زن است.

فرمانده یگان‌های ویژه به فراخوان‌هایی برای تخریب خط لوله آب رسانی از اصفهان به یزد اشاره کرد و گفت: این فراخوان اعلام شد و برخی از افراد قصد داشتند این خط لوله را تخریب کنند که اگر این اتفاق رخ می‌داد در یزد هم با بحران مواجه می‌شدیم، اما با درایت مأموران یگان ویژه هم خط لوله سالم ماند و هم مردم به آرامش دعوت شدند و به خانه‌های خود بازگشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
1
34
و ما مثلا حرف امثال شما را باور کردیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین