کد خبر: ۷۴۸۱۱۴
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸

بیش از ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در نهبندان کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۸۱ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک توسط ماموران انتظامی شهرستان نهبندان کشف شذ.
بیش از ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در نهبندان کشف شد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار ناصر فرشید اظهار داشت: مأموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، هنگام گشت‌زنی در محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و پس از شناسایی دقیق با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

وی گفت: راننده سواری پژو به محض مشاهده مأموران پلیس بر سرعت خود افزود و متواری شد که مأموران با اقدامی منسجم و هماهنگ خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از خودرو و پاکسازی مسیر تردد آن، ۸۱ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این عملیات در مجموع ۱۲۰ کیلو و ۶۵۰ گرم مواد مخدر کشف شد افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

سردار فرشید با بیان اینکه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در چارچوب قانون قاطعانه برخورد می‌کند از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد و یا خودروهای مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و یا موضوع را به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین