کد خبر: ۷۴۸۸۴۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۲

بیشترین بارندگی اصفهان در فریدونشهر/ تاخیر در فعالیت مدارس

اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد: فعالیت مدارس ابتدایی شهرستان فریدونشهر روز شنبه (فردا) بدلیل بارش برف و برودت هوا با ۲ ساعت تاخیر آغاز می شود.
بیشترین بارندگی اصفهان در فریدونشهر/ تاخیر در فعالیت مدارس
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس این اطلاعیه، فعالیت مدارس ابتدایی شهرستان فریدونشهر که شرایط مناسب آموزش غیر حضوری را دارند به صورت غیر حضوری و مدارس ابتدایی روستایی که شرایط مناسب آموزش غیر حضوری برای آنها موجود نیست با ۲ ساعت تاخیر شروع می شود.

مدارس دوره اول و دوم متوسطه شهرستان فریدونشهر طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

همچنین بر اساس این اطلاعیه با توجه به بارش رحمت الهی و احتمال مه گرفتگی و لغزندگی جاده های روستایی، فردا (شنبه) برنامه آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان چادگان بصورت مجازی برگزار می شود.

در این اطلاعیه آمده است که امتحانات نهایی مقطع متوسطه طبق برنامه برگزار می شود.

بیشترین بارندگی استان اصفهان در فریدونشهر ثبت شد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان فریدونشهر با ۱۰ میلی‌متر ثبت و گزارش شده است.

محمدرضا رفیعی روز جمعه افزود: پس از فریدونشهر، چادگان با ۹.۴ میلی‌متر دارای بیشترین بارندگی بود.

وی با بیان اینکه بیشتر بارندگی‌ها در مناطق غرب و جنوب استان رخ داده است، از بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته در شهر‌های داران، سمیرم، گلپایگان، نجف آباد، خوانسار، ورزنه، مورچه خورت و کبوتر آباد و فرودگاه شهید بهشتی نیز خبر داد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر سامانه بارشی تا سه روز آینده بر روی استان است، اظهار داشت: وضعیت جوی امروز در بیشتر مناطق همراه با افزایش ابر گاهی وزش باد به نسبت شدید و بارش برف و باران به ویژه در غرب و جنوب استان پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، بارش باران و برف در مناطق غربی، جنوبی و بتدریج و با شدت کمتر در دیگر مناطق استان آغاز خواهد شد و وزش باد به نسبت شدید تا شدید برای روز شنبه (فردا) در بیشتر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

رفیعی گفت: دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده سه تا پنج درجه کاهش خواهد داشت. دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعت روز گذشته به ۱۸ درجه و صبح امروز هم در سردترین ساعت به سه درجه سانتی‌گراد رسید.

رفیعی، گرمترین نقطه استان را چوپانان با ۲۱ درجه و سردترین نقطه را میمه و بویین میاندشت با ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر اعلام کرد.

وی، برای کلانشهر اصفهان در روز شنبه (فردا)، هوای نیمه ابری مه صبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارش پراکنده و برای روز یکشنبه، هوای صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
مرضیه اصلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
0
0
وطنم پراب وپایدار باشی بخصوصی فریدونشهر شهرستان زیبای منه
یه اصفهانی بیچاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
0
0
برید ... الهی به حق بنج تن واقعا که اینجا جیک نمی یاد دوروغ گو ها
ایرانیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
0
2
هزاران شکر،اما به لطف مسئولین تابستان بحران آب داریم.مردم باید زجر بکشند.آبها به نا کجا آباد می روند رودخانه ها خشک می شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
0
1
یک سانت بارندگی انقدر سو سول بازی داره ؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین