کد خبر: ۷۴۹۰۲۵
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳

عقب نشینی امام جمعه رفسنجان از اظهاراتش/ دوچرخه‌سواری زنان حرام ذاتی نیست

امام جمعه رفسنجان در جمع نمایندگان اقشار مختلف مردمی افزود: به عنوان یک طلبه امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خود می‌دانم و این سخنان را از سر دلسوزی و خیرخواهی با نیت ارشاد و هدایت جامعه مطرح می‌کنم.
عقب نشینی امام جمعه رفسنجان از اظهاراتش/ دوچرخه‌سواری زنان حرام ذاتی نیست
آفتاب‌‌نیوز :

امام جمعه رفسنجان گفت: این سخنان را از سر دلسوزی و خیرخواهی با نیت ارشاد و هدایت جامعه مطرح می کنم.

حجت الاسلام اصغر عسکری عصر شنبه در جمع نمایندگان اقشار مختلف مردمی افزود: به عنوان یک طلبه امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خود می‌ دانم و این سخنان را از سر دلسوزی و خیرخواهی با نیت ارشاد و هدایت جامعه مطرح می کنم.

وی اظهارداشت: دوچرخه سواری حرام ذاتی نیست اما دوچرخه سواری خانم ها باید حرمت داشته باشد در حضور مردان و در ملا عام به صلاح آنها و جامعه نیست.

عسکری گفت: با شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره تربیت بدنی، آموزش و پرورش و دانشگاه ها صحبت کردیم که فضای امنی در یکی از نقاط شهر فراهم شود که خانم ها دوچرخه سواری کنند.

وی خاطرنشان کرد: قبل از این هم در یکی از هنرستان های شهر مکانی را فراهم کردیم و تجهیزات و دوچرخه هم خریداری شد که بانوان بتوانند به دور از چشم نامحرمان از ورزش دوچرخه سواری استفاده کنند.

حجت الاسلام عسکری روز جمعه گذشته در خطبه های نماز جمعه رفسنجان دوچرخه سواری بانوان در سطح شهر را امری خطرناک برای خودشان و جامعه دانسته بود.

شهرستان رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین