کد خبر: ۷۵۰۰۴۳
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

سرانجام پرونده قتل شهردار دهدز چه شد؟

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور گفت: از آنجا که هنوز مشخص نشده که شهردار دهدز از طریق گلوله اشرار به قتل رسیده یا نیروهای مسلح، این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب دهدز در حال رسیدگی است.
سرانجام پرونده قتل شهردار دهدز چه شد؟
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان درباره جزئیات رسیدگی به پرونده فرشاد نقدی شهردار دهدز که در حادثه تیراندازی در یکی از خیابان های ایذه به قتل رسید، افزود: تیراندازی میان مأموران و اشرار رخ داده و هنوز مشخص نیست تیر از ناحیه کدام شخص شلیک و به شهردار دهدز که داخل رستوران نشسته بوده، اصابت کرده و موجب فوت او شده است.

وی افزود: پس براساس اصل ۱۵۹ قانون اساسی که مرجع رسمی تظلمات و شکایات را دادگستری شناخته است، اصل بر رسیدگی در محاکم عمومی است و این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب دهدز در حال رسیدگی است.

این مقام قضایی تصریح کرد: چنانچه به نتیجه برسند گلوله‌ای که موجب کشته شدن شهردار شده از اسلحه نیروهای مسلح شلیک شده پرونده با قرار عدم صلاحیت از دادسرای عمومی و انقلاب دهدز به سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خوزستان ارسال می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا بعد از حدود ۱۳ روز هنوز عامل تیراندازی مشخص نشده است؟ افزود: این را باید دادسرای عمومی و انقلاب دهدز پاسخ دهد چون پرونده در آنجا در حال رسیدگی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین