کد خبر: ۷۵۰۰۶۲
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

نیکزاد: شافعی گنده‌تر از دهانش درباره مجلس حرف زده

نایب رئیس مجلس در واکنش به اظهارات اخیر رئیس اتاق بازرگانی گفت: آقای شافعی در قد وقواره ای نیست که بگوید ما از مجلس پشتیبانی می کنیم، حرفی که او زده گنده تر از دهانش است.
نیکزاد: شافعی گنده‌تر از دهانش درباره مجلس حرف زده
آفتاب‌‌نیوز :

علی نیکزاد در پاسخ به تذکر زنگنه نماینده تربت حیدریه درباره اینکه چرا هیات رئیسه واکنشی به اظهارات اخیر رئیس اتاق بازرگانی نداشته است، گفت: مجلس عکس العمل نشان داد، شأن مجلس، نماینده و رئیس اتاق بازرگانی مشخص است.

وی افزود: آقای شافعی در قد و قواره ای نیست که بگوید از مجلس پشتیبانی می کند. آقای شافعی حرفی زده که گنده تر از دهانش است.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: صحبتهای آقای شافعی در زمان تعطیلات مجلس بود، همان زمان ما عکس العمل نشان دادیم و این اظهارات تکذیب شد، دیدگاه مجلس و کمیسیونهای اقتصادی درباره بخش خصوصی آشکار است.

وی گفت: اتاق بازرگانی این اظهارات را تکذیب کرده است، البته من باور ندارم که آقای شافعی چنین حرفی زده که اگر هم گفته باید بداند شأن او و شأن مجلس و نمایندگان مشخص است.

محسن زنگنه نماینده تربیت حیدریه در تذکر خود گفت: اخیر رئیس اتاق بازرگانی اظهارتی را درباره نمایندگان مجلس بیان کرده که منتظر بودیم هیات رئیسه در برابر این اظهارات واکنش نشان دهد.

وی گفت که مجلس یازدهم از زمان شروع به کارش بخش عمده ای از مصوبات خود را در حوزه بخش خصوصی، تولید و بازرگانی قرار داده و در تمامی جلسات کمیسیون های تخصصی، نمایندگانی از اتاق بازرگانی حضور داشتند و ما در جلسات مکرری میزبان آقای شافعی بودیم.

این نماینده مجلس گفت: آقای شافعی کسی است که بعد از ۲۰ سال صدرات بر اتاق بازرگانی باید پاسخگو باشد که چقدر به تولید و تجارت و بازرگانی و بخش خصوصی توجه کرده نه اینکه به نمایندگان مردم هجمه وارد کند، حداقل به نماینده شهر خودش اسائه ادب نمی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین