کد خبر: ۷۵۰۷۱۳
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

حق عائله‌مندی کارکنان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ دوبرابر شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس گفت: به‌موجب مصوبه نمایندگان حق عائله‌مندی برای کارکنان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ دوبرابر شد.
حق عائله‌مندی کارکنان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ دوبرابر شد
آفتاب‌‌نیوز :

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه نمایندگان گفت: نمایندگان در نشست این کمیسیون با افزایش حقوق جانبازان غیر حالت اشتغال تا سه‌میلیون و پانصد هزار تومان موافقت کردند.

وی تصریح کرد: براین‌اساس حقوق ۲ میلیون و دویست هزار تومانی ۴۲ هزار جانباز غیر حالت اشتغال به ۳ میلیون و پانصد هزار تومان افزایش خواهد یافت.

زارع همچنین خاطرنشان کرد: همچنین براساس مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق حق عائله‌مندی برای بازنشستگان، شاغلان و مستمری‌بگیران در سال ۱۴۰۱ به‌ازای همسر دوبرابر و به‌ازای فرزند سه‌برابر شد که در مجموع ماهیانه حدود یک‌میلیون و دویست هزار تومان می‌شود.

به موجب موافقت اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، تعداد رزمندگان معسر در سال آینده از ۹۰ هزار به ۱۱۰ هزار نفر افزایش یافته و حقوق آن‌ها از ۲ میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت. همچنین تعداد جانبازان معسر نیز از ۱۰۲ هزار به ۱۲۲ هزار نفر افزایش و دریافتی آن‌ها نیز از ۲ میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان به سه میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین