کد خبر: ۷۵۰۷۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
بودجه رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پیش‌بینی شده بود

آدرس غلط دولت و مجلس درباره رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

فرج کمیجانی نوشته است که مسئولین جدید، دروغ ممنون! خودتان خوب می‌دانید که از طرف دولت قبل در بند ۲ تبصره واو بودجه ۱۴۰۰، بودجه لازم برای اجرای دو لایحه رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پیش‌بنی شده. شما موظف به همکاری برای اجرای هرچه‌بهتر این دو لایحه هستید. سفسطه‌کاری و آدرس غلط دادن ممنوع.
آدرس غلط دولت و مجلس درباره رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
آفتاب‌‌نیوز :

دو لایحه رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از موضوعات مهمی هستند که در دولت روحانی تهیه و اعتبار مورد نیاز آنها نیز پیش‌بینی شده بود. با این حال، گویا در دولت رئیسی چندان تمایلی به سرانجام رساندن و اجرای این دو لایحه مهم وجود ندارد و اگر فشار و اعتراضات صنفی معلمان و بازنشستگان نباشد، دولت خوشحال می‌شود که این دو لایحه اصلا اجرا نشوند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ روز ۱۱ مرداد که محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در پخش زنده اینستاگرام از رسیدگی به خواسته‌های گروه‌هایی مانند بازنشستگان و فرهنگیان سخن گفت، اشاره شد که اگر مجلس بر تمایل خود به پیگیری مسائل پافشاری دارد، بهترین انتخاب، تصویب لوایح دولت دوازدهم است نه اینکه دائم بگویند و بپرسند: «تکلیف بار مالی مصوبات چه می‌شود؟»

البته نوبخت به کاهش ۱۰۰ میلیارد دلاری منابع ارزی کشور در دوران تحریم‌ها گریزی زد اما از کلامش برمی‌آمد که این اتفاق تاثیر خاصی بر تامین نشدن بار مالی لوایح دولت نگذاشته و در این مورد پیش‌بینی‌های کافی صورت گرفته است؛ نشان به این نشان که به گفته‌ی وی ۱۵۰ هزار میلیارد تومان منابع در بند «و» تبصره ۲ لایحه بودجه اختصاص یافته است تا بدین وسیله قوانین مرتبط با بازنشستگان، فرهنگیان، ایثارگران و دیگر گروه‌های طرف حمایت، دارای بار مالی شوند.

سفسطه‌کاری و آدرس غلط دادن ممنوع

حالا هم، در دولت و مجلس مخالفت‌هایی با این دو لایحه وجود دارد و برخی مسئولان ضمن بیان ادعاهایی علیه دولت روحانی، به وجود مشکلاتی برای تامین اعتبار مالی این دو لایحه اشاره می‌کنند. در همین خصوص، فرج کمیجانی نوشته است که مسئولین جدید، دروغ ممنون! خودتان خوب می‌دانید که از طرف دولت قبل در بند ۲ تبصره واو بودجه ۱۴۰۰، بودجه لازم برای اجرای دو لایحه رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پیش‌بینی شده. شما موظف به همکاری برای اجرای هرچه‌بهتر این دو لایحه هستید. سفسطه‌کاری و آدرس غلط دادن ممنوع.

آدرس غلط دولت و مجلس درباره رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
1
9
متاسفانه اين دولت جا پاي احمدي نژاد گذاشته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
0
7
سلام خدمت کلیه مسولین تورا خدایی که اعتقاد دارید
به خدا 32 سال زندگیم بچه هام حتی استراحتم روی مدرسه گذاشتم شده ساعات اضافه ایستادم کار مدرسه نمانه خدا خودش شاهده اما آنقدر مشغول مدرسه شدیم که به فکر ادامه تحصیل نشدم تو را الله سابقه 32 سال ما امتیاز ویژه بدهید اگر راهی هست که راه قانونی در این فرصت باقی مانده مدرکم را بگیرم ممنون باتشکر رضوی از معاونین اجرایی شهرستان های تهران
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین