کد خبر: ۷۵۱۶۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
مقدماتی جام‌ جهانی فوتبال؛‌

انتقاد شدید فن‌‌مارویک از بازیکنان امارات

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات گفت: بازیکنانم انتظارات را در دیدار مقابل ایران برآورده نکردند. در نهایت عملکردمان نااُمید کننده بود و نتیجه را از دست دادیم.
انتقاد شدید فن‌‌مارویک از بازیکنان امارات
آفتاب‌‌نیوز :

برت فن‌مارویک سرمربی تیم ملی فوتبال امارات پس از قبول شکست برابر تیم ملی ایران در مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در نشست خبری اظهار داشت: در این دیدار انتظار بیشتری از بازیکنانم داشتم، اما هم از نتیجه بازی و هم عملکرد بازیکنانم ناامید شدم.

وی افزود:‌ در نیمه اول بازیکنان کند و آرام بودند و اشتباهات فردی زیادی هم داشتند. از طرفی در نیمه دوم هم کمی طول کشید تا به بازی بازگشتیم. همچنین موقعیت گل برای جبران نتیجه هم وجود داشت. در نهایت می‌توانستیم بهتر باشیم.

فن‌مارویک ادامه داد: برای این بازی وقت کافی نبود تا تمرکز لازم را داشته باشیم. چند بازیکنانمان محروم بودند و نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی امارات در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر غیبت «علی مبخوت» بهترین گلزن این تیم و کم شدن شانس حضور امارات در پلی‌آف، گفت: شانس ما قطعا کم شده است. برای بازی بعدی بعدی باید ببینیم چه پیش می‌آید. باید عملکرد بهتری داشته باشیم و امیدوارم همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

تیم ملی فوتبال ایران که هفته گذشته با پیروزی برابر عراق توانست جواز صعود به جام جهانی را کسب کند، عصر امروز سه‌شنبه موفق شد امارات را با تک گل مهدی طارمی شکست دهد تا با کسب هفتمین برد جایگاهش را در صدر جدول گروه اول مستحکم تر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین