کد خبر: ۷۵۱۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴

گومیس به گالاتاسرای بازگشت

باشگاه گالاتاسرای جذب بازیکن سابق تیم الهلال عربستان را تایید کرد.
گومیس به گالاتاسرای بازگشت
آفتاب‌‌نیوز :

بافتیمبی گومیس 6 آگوست 1985 در شهر ساحلی لاسینِ واقع در جنوب شرقی فرانسه به دنیا آمد. گومیس که فوتبال را در سال 1994 در اسپورتینگ تولون شروع کرد، به پیشرفت خود در تیم پایه سنت اتین ادامه داد که در سال 2000 به تیم بزرگسالان این باشگاه منتقل شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه گالاتاسرای ترکیه، در فرانسه گومیس با ارائه بازی‌های موفق در باشگاه‌های مهمی مانند اتین، لیون و مارسی، اولین تجربه خارج از کشور خود را در سوانسی سیتی تجربه کرد، اما اولین تجربه های حرفه ای خود را قاره از اروپا در گالاتاسرای تجربه کرد.

گومیس در فصل 2017-2018 که قهرمان شدیم با 29 بار تکان دادن تورها آقای گل شد، اولین قهرمانی و اولین گلزن دوران حرفه ای خود را نیز در گالاتاسرای تجربه کرد. پس از یک سال فوق العاده در گالاتاسرای، گومیس به تیم الهلال عربستان منتقل شد و خاطرات فراموش نشدنی را از خود به جای گذاشت.

این ستاره که 3.5 سال با پیراهن الهلال عملکرد برتری از خود نشان داد، در 147 بازی 107 گل و 16 پاس گل به ثبت رساند. او پس از 3.5 سال چهارمین گلزن برتر تاریخ لیگ حرفه ای عربستان شد. گومیس در 715 بازی در دوران حرفه ای خود 327 گل و 68 پاس گل به ثبت رسانده است. ما از بازگشت بافتیمبی گومیس به گالاتاسرای استقبال می کنیم و برای او آرزوی موفقیت می کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین