کد خبر: ۷۵۲۴۱۲
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
مدیرعامل تامین‌اجتماعی خبرداد:

رقم و زمان واریز «عیدی» بازنشستگان در انتظار تصمیم دولت/بررسی افزایش «حقوق»‌ها در کمیسیون تلفیق

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره جزئیات و زمان واریز «عیدی» بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: هنوز منتظریم هیئت دولت در این باره تصمیم گیری و تصویب کند. این آمادگی وجود دارد که این تعهد را در قبال بازنشستگان پس از تصویب، به نحو احسن انجام دهیم.
رقم و زمان واریز «عیدی» بازنشستگان در انتظار تصمیم دولت/بررسی افزایش «حقوق»‌ها در کمیسیون تلفیق
آفتاب‌‌نیوز :

میرهاشم موسوی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با موضوع بیمه دانشجویان درباره جزئیات و زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: هنوز منتظریم هیئت دولت در این باره تصمیم‌گیری و تصویب کند. این آمادگی وجود دارد که این تعهد را در قبال بازنشستگان به نحو احسن انجام دهیم.

وی ادامه داد: هیئت وزیران باید مبلغ عیدی را اعلام کند و سپس تامین اجتماعی تمهید می‌کند که عیدی را پرداخت کند. مشکلی در این باره نخواهیم داشت و منتظریم این عدد اعلام شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه آیا عیدی همراه با حقوق بهمن ماه واریز می‌شود؟ گفت: باید ببینیم چه زمانی اعلام می‌کنند؛ مشکلی در پرداخت نداریم.

وی درباره افزایش «حقوق» بازنشستگان تامین اجتماعی نیز گفت: کار در سازمان برنامه و بودجه و مجلس جلو می رود و بعد از اتخاذ تصمیم نهایی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

موسوی در پاسخ به اینکه آیا تا پایان سال به نتیجه می‌رسد؟ اظهار کرد: مشخص نیست، چون در حال بررسی هستند و کمیسیون تلفیق در حال بررسی این موضوع بوده و هنوز به جمع بندی نرسیده و جمع‌بندی که بشود ما آمادگی را خواهیم داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین