کد خبر: ۷۵۲۶۵
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۷
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار داشت:

چگونه ریاست لاریجانی بر مجلس را می‌پذیرند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجتبی شاکری، عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، گفت: «اگر واقعا کسانی در گذشته نتوانستند،‌ حضور لاریجانی را در شورای عالی امنیت ملی تحمل کنند،‌ چگونه وجود ایشان را در ریاست مجلس می‌پذیرند؟!»

مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با خبرنگار سیاسی آفتاب در پاسخ به پرسشی مبنی بر بحث‌های مطرح شده در مورد ریاست مجلس هشتم در رسانه‌ها، گفت: «مجلس هشتم کارهای بزرگی را برعهده دارد و باید با قانونگذاری خود به مطالبات مردم رسیدگی کند و چرخه اجرا را به سمت عدالت بکشاند».

وی افزود: «بحث ریاست مجلس و آنچه که در رسانه‌ها مطرح می‌شد بیش از آنچه نیاز مملکت باشد، بیشتر یک بحث سیاسی و حزبی است. اگر قرار است مجلس کار خود را انجام بدهد،  ضرورتی برای چالش احزاب باهم نیست. کار مجلس تقنن و نظارت است و رئیس مجلس باید صبوری لازم را برای تعامل قوا با هم داشته باشد، آیین‌نامه مجلس را رعایت کند و مجلس را مدیریت کند».

وی ادامه داد:‌ «با توجه به اظهار رضایت مقام معظم رهبری از مدیریت حداد عادل بر مجلس هفتم و همچنین رضایت نمایندگان مجلس از نحوه مدیریت ایشان، در مورد ریاست حداد عادل بر مجلس هفتم نکته خاصی وجود ندارد. این بحث در مورد ریاست ایشان بر مجلس، فضایی است که احزاب آن را پی گیری می کنند، که این جریانات هم در درون مجموعه دوم خرداد وجود دارند و هم اینکه بعضی از احزاب اصولگرا آنرا دنبال می‌‌کنند».

شاکری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر وجود شایعاتی در مورد مذاکره رئیس جمهور و علی لاریجانی و برخی جریانات دیگر، گفت: «من منطق بحث در این مورد را خیلی درک نمی‌کنم، اگر واقعا کسانی در گذشته نتوانستند حضور لاریجانی را در سمت دبیری شورای عالی امنیت ملی تحمل کنند و نهایتا اتفاقی افتاد که استعفای ایشان را پذیرفتند. حالا چگونه وجود ایشان را در ریاست مجلس می‌پذیرند؟! در حالی که ما اعتقاد داریم آقای لاریجانی آدم توانمندی است و من اینگونه استدلال‌ها را متوجه نمی‌شوم».

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در مودر پیش‌بینی ریاست مجلس هشتم گفت: «باید مجلس تشکیل شود و اینگونه بحث‌ها فقط حرف‌های رسانه‌هاست و بیشتر بحثی انتزاعی است و در مجلس گفت‌وگوی خود نمایندگان و توافق‌هایی که می‌شود در آینده ریاست مجلس را مشخص می‌کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۲/۲۳
0
0
ملت بايد باور كند اگر فكر ميكند با آمدن لاريجاني گراني كم ميشود باز هم اشتباه كرده است گراني راه خودش را تا آخر ميرود
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۸۷/۰۲/۲۴
0
0
این حرکتهای مزورانه حاکی از مخالفت با ریاست آقای لاریجانی است.
با قاطع نشان دادن مقطعی حداد و یا آرام جلوه کردن مقطعی لاریجانی ویژگیهای شخصیتی لاریجانی که فردی قاطع است با حداد که فردی مسامحه کار است ابدا قابل تعویض نیست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین