کد خبر: ۷۵۳۳۶
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۰۷
در آستانه بازی تعیین کننده قهرمانی

بازیکن کلیدی اینتر مصدوم شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «استبان کامبیاسو» بازیکن کلیدی اینتر آخرین و حساس‌ترین مسابقه این فصل تیمش را از دست داد. 

به گزارش سرویس ورزش آفتاب، این هافبک دفاعی 27 ساله دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا شده است و غیبت او ضربه‌ای مهلک به اینتر وارد خواهد کرد که در هفته‌های اخیر ضعیف‌تر از قبل نشان داده‌اند. کارشناسان او را مهم‌ترین بازیکن اینتر در طول این فصل خوانده‌اند.

دو هفته قبل، اینتر بخت مسلم قهرمانی به شمار می‌رفت. آن‌ها احتیاج به سه امتیاز از دو بازی باقی مانده خود داشتند تا قهرمانی‌شان را به صورت زودهنگام جشن بگیرند، اما شکست در دربی میلان و تساوی خانگی دو بر دو مقابل سیه‌نا فاصله آن‌ها را با رم، تیم دوم جدول به حداقل کاهش داد. رم توانسته این فاصله شش امتیازی را به یک امتیاز تبدیل کند.

تنها یک هفته دیگر باقی مانده و هر دو تیم بازی‌های دشواری را در خارج از خانه برگزار خواهند کرد. حریفان این دو تیم، هر دو از نامزدهای سقوط هستند و برای بقا احتیاج به پیروزی دارند.

اینتر در خانه پارما به میدان می‌رود، تیمی که برای ماندن در سری آ حتماً باید صدرنشین را شکست دهد. رم هم میهمان کاتانیا است که در جدول بالاتر از پارما است و برای اطمینان از سقوط نکردن نیاز دارد پیروز شود.

«کامبیاسو» که در بازی مقابل سیه‌نا مصدوم شد، به احتمال فراوان بازی فینال جام حذفی مقابل رم را هم از دست خواهد داد. این بازی در بیست و چهارم ماه می برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین