کد خبر: ۷۵۳۸۸
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۱:۳۶

احمدی نژاد: خودم بر بازار مسکن نظارت می کنم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: احمدی نژاد در  نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی درباره سیاست دولت درباره بازار مسکن با بیان اینکه سیاست‌های دولت در بخش مسکن به زودی اعلام خواهد شد، تاکید کرد: «من خودم تصمیم گرفتم که مستقیم در بخش مسکن وارد شوم و نظارت کنم و کار مسکن را پیگیری کنم». 

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، احمدی‌نژاد تاکید کرد: «دولت در بخش مسکن سیاست‌های خوبی علاوه بر کارهای قبلی تنظیم کرده‌است که اعلام خواهد شد». 

وی افزود: «بخش مهمی از فشار بر مردم و البته افرادی که فاقد مسکن هستند و می‌خواهند صاحب مسکن شوند، هست».

احمدی‌نژاد بخش مواد غذایی را زمینه دوم فشار بر مردم دانست و گفت: «در سطح جهانی شاهد جهش بی‌سابقه قیمت‌ها هستیم. درصدها در دنیا خیلی بالاست با این حال دولت پیش بینی‌های لازم را از قبل انجام داده است». 

وی افزود: «شما در بخش میوه و مرکبات شاهد بودید. در بخشی از مواد غذایی شاهدید که قمیتها، قیمت‌های سال ‪ ۸۳‬و ‪ ۸۴‬است اما در بخشی از مواد غذایی هم شاهد افزایش هستیم. بخصوص در چند روز قبل در بخش برنج این اتفاق افتاد». 

احمدی نژاد تاکید کرد: «دولت با رصد قمیت جهانی از قبل پیش بینی کرده بود که این اتفاق خواهد افتاد. ما سالانه بیش از یک میلیون و ‪ ۵۰۰‬هزار تن برنج وارد می‌کنیم. برنج از بخش‌هایی است که باید وارد کنیم زیرا واردات بر قیمت اثر می‌گذارد». 

وی اضافه کرد: «همین‌طور برخی از اقلام خوراکی نیز پیش بینی‌های لازم شد و لایحه‌ای به مجلس تقدیم شد تا منابعی را برای ذخیره‌سازی در اختیار داشته باشد که این منابع به دولت اختصاص داده نشد اما با این حال دولت تدابیری اندیشیده‌است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۸۷/۰۲/۲۵
0
0
خدا بخیر کنه......
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین