کد خبر: ۷۵۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۹
نماینده گرمی:

مردم با آه و ناله از وضعیت موجود گلایه می‌کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ناصر نصیری نماینده گرمی در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب، درباره سخنان رئیس‌جمهور در خصوص بهبود وضعیت معیشتی مردم گفت: «نمی‌توانم بپذیرم با وضعیت کنونی، وضعیت معیشتی مردم نسبت به گذشته بهتر شده است زیرا تورم الان 20 درصد است و مسکن هم در این 3 سال قیمتش 3 برابر افزایش داشته است و ما در حوزه مسکن 300 درصد تورم داشتیم».

وی افزود: «مگر افزایش حقوق کارمندان چنددرصد است؟ دولت 5 درصد حقوق کارمندان را افزایش می‌دهد در صورتیکه تورم 20 درصد است چطور می‌شود با افزایش 5 درصدی در مقابل در مقابل تورم 20 درصدی مردم زندگی خوبی داشته باشند».

نماینده گرمی اظهار داشت: «نمی‌شود قبول کنیم که وضع معیشتی مردم نسبت به گذشته بهتر است برای اینکه روز به روز قیمت‌ها افزایش می‌یابد و مشکلات مردم بیشتر می‌شود».

وی ادامه داد: «مردمی که به ما مراجعه می‌کنند با آه و ناله از وضعیت موجود گلایه می‌کنند و با این وضع مردم حال ما هم گرفته می‌شود و نمی‌توانیم جواب مثبتی برای حل این مشکلات مردم داشته باشیم و مردم اکنون شرمنده خانواده‌هایشان هستند».

نصیری در پایان گفت: «در این سه سالی که احمدی‌نژاد آمده چه چیزی بوده که قیمتش 2 برابر نشده است بعد ما می‌آییم می‌گوییم که وضع مردم خوب است در حالی که مردم نسبت به گذشته فقیرتر شده‌اند».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین