کد خبر: ۷۵۴۴۹
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۲

نادران: وزیر بازرگانی با وزارت بازرگانی خداحافظی كند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: الیاس نادران از طراحان طرح استیضاح وزیر بازرگانی گفت: «آقای میرکاظمی باید با وزارت بازرگانی خداحافظی کند».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در جمع خبرنگاران پارلمانی گفت: «لازم می‌دانیم که حتما مسایلی که از سوی آقای وزیر مطرح شد، در جلسه‌ علنی مطرح شود تا مردم در جریان نوع اداره‌ بازرگانی کشور قرار گیرند».

وی افزود: «تردید نداریم که همان‌طور که آقای ابوترابی و آقای باهنر به عنوان حَکم‌هایی که از طرف هیات رییسه معرفی شده بودند متقاعد شدند که هم این استیضاح و هم عدم رای اعتماد به وزیر لازم است، تعداد کثیری از نمایندگان هم این اعتقاد را پیدا خواهند کرد». 

نادران تاکید کرد: «بدین ترتیب آقای میرکاظمی باید با وزارت بازرگانی خداحافظی کند».

وی با بیان این‌که مهم نیست که این استیضاح در روز پایانی کار مجلس هفتم در صحن مجلس مطرح شود، اظهارداشت: «مجلس ششم تا روز 6 خرداد هم جلسه داشت و ما هم تا روز 6 خرداد اجازه داریم که جلسه داشته باشیم. باید این موضوع را از کسانی که باعث و بانی این تاخیر شدند، بپرسید». 

نادران افزود: «اکنون نسبت به استیضاح مصمم‌تر و نسبت به اداره‌ کشور نگران‌تر شدیم».

وی در پاسخ به این پرسش که آیا چنین روندی در عزل وزرا به ضرر رییس‌جمهور نیست؟ گفت: «برای ما ضرر افراد مهم نیست، منافع ملی مهم‌تر است».

نادران در پاسخ به این سوال که در جلسه‌ دیشب سر چه موضوعی تفاهم کردید، تصریح کرد: «آقای باهنر گفت که هیات رییسه اشتباه کرده و کلیهی اسامی‌ای که امضا شده بود را در برگه چاپ شده منعکس نکرده و چون از این میان تعداد کمتر از 10 نفر باقی مانده، اجازه دهید که استیضاح دوباره مطرح شود. آن‌چه ما با هم تفاهم کردیم همین موضوع بود».

وی با بیان این‌که این موضوع دیشب به ما گفته شد، از تعداد 25 امضا که امروز برای این طرح استیضاح جمع‌آوری شده خبر داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین