کد خبر: ۷۵۴۷۳
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۰:۵۵

استقلال باخت، سایپا برد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم استقلال تهران عصر چهارشنبه در هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران مقابل تیم ذوب آهن اصفهان تن به شکست داد.
 
به گزارش سرویس ورزش آفتاب، در این دیدار که در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد، تیم استقلال با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف اصفهانی خود شد و به رده دهم جدول رده بندی سقوط کرد. اسماعیل فرهادی در دقیقه ‪ ۴۹‬و محمد منصوری در دقیقه ‪ ۵۴‬برای تیم ذوب آهن اصفهان و آرش برهانی ‪ ۹۰ +۳‬ از روی نقطه پنالتی برای تیم ذوب آهن اصفهان به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار برگزار شده امروز، تیم سایپای کرج در هفته سی و سوم مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران تیم ابومسلم خراسان را شکست دهد. در این بازی که در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار شد، دیدار دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا به پایان رسید.

تنها گل این مسابقه را آدریانو الوز در دقیقه ‪ ۹۰‬برای نارنجی پوشان به ثمر رساند. این مسابقه را شاهین حاج بابایی با کمک علیرضا کهوری و جهانگیر حیدری در حضور بیش از یکهزار تماشاگر داوری کرد. 

این رقابت به دلیل پارگی تور دروازه‌ها با شش دقیقه تاخیر آغاز شد. 

نتایج سایر بازیها
تیم استقلال اهواز در هفته سی و سوم مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران برابر تیم پاس همدان به نتیجه مساوی ‪ ۲‬بر ‪ ۲‬دست یافت.
در این بازی که عصر چهارشنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، دو تیم پس از ‪ ۹۰‬دقیقه بازی به تساوی رضایت دادند.

گل‌های تیم استقلال اهواز در دقیقه ‪ ۲۹‬توسط «فابیریستو کارلوس»، و ‪۸۳ ‬به وسیله داود حقی به ثمر رسید و گلهای پاس همدان را در دقایق ‪ ۷۰ ‬و ‪۸۰‬ توسط محمدغلامی و مهدی خیری به ثمر رساندند.
قضاوت این مسابقه را تورج حق وردی با کمک مرتضی کریمی و غلام آموزگار به عهده داشت.

در دیگر بازی امروز،  تیم صنعت مس کرمان در هفته سی و سوم رقابتهای فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران "جام خلیج فارس" مقابل تیم راه‌آهن تهران با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

این دیدار عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان با قضاوت سعادت باغبان و با کمک محمدرضا اسحاقیان و حسین سنجری برگزار شد.

گلهای تیم مس کرمان در دقایق ‪ ۴۵‬و ‪ ۸۶‬به ترتیب توسط مهدی کیانی و کمال کامیابی و تنها گل تیم راه‌آهن تهران در دقیقه ‪ ۲۲‬از روی نقطه پنالتی توسط هادی اصغری به ثمر رسید.

شاهین خیری، جلال امیدیان و مرتضی ابراهیمی به ترتیب در دقایق ‪ ۳۰،۲۲‬و ‪ ۸۲‬از تیم مس کرمان و سهراب انتظاری، مهدی تارتار و رضا آقامحمدی از تیم راه‌آهن به ترتیب در دقایق ‪ ۴۲،۳۶‬و ‪ ۶۸‬از سوی داور این دیدار با کارت زرد جریمه شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین