کد خبر: ۷۵۶۲۰۸
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳

اوکراین: روسیه جنگی تمام‌عیار را علیه اوکراین آغاز کرده/ جهان، پوتین را متوقف کند

وزیر خارجه اوکراین در پی دستور رئیس‌جمهوری روسیه برای انجام عملیات نظامی در شرق اوکراین، اعلام کرد که مسکو «جنگی تمام‌عیار» را آغاز کرده است.
اوکراین: روسیه جنگی تمام‌عیار را علیه اوکراین آغاز کرده/ جهان، پوتین را متوقف کند
آفتاب‌‌نیوز :

«دیمیتری کولبا» وزیر خارجه اوکراین در پی دستور «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه برای انجام عملیات نظامی در شرق اوکراین، اعلام کرد که مسکو «جنگی تمام‌عیار» را آغاز کرده است.

به گزارش سی‌ان‌ان‌، وی در پیامی توئیتری نوشت: «شهرهای آرام ما تحت حمله هستند. این یک جنگ مبتنی بر تهاجم است. اوکراین از خواهد دفاع خواهد کرد و پیروز خواهد شد. جهان می‌تواند و باید پوتین را متوقف کند. اکنون زمان عمل است».

اعضای سازمان ملل برای متوقف کردن جنگ» تلاش کنند

نماینده اوکراین در سازمان ملل متحد در واکنش به تصمیم روسیه برای انجام عملیات نظامی در شرق اوکراین، از کشورهای عضو سازمان ملل متحد خواست که برای «متوقف کردن جنگ» تلاش کنند.

به گزارش سی‌ان‌ان، «سرگئی کیسلیتسیا» نماینده اوکراین در سازمان ملل متحد در واکنش به تصمیم روسیه برای انجام عملیات نظامی در شرق اوکراین، از کشورهای عضو سازمان ملل متحد خواست که برای «متوقف کردن جنگ» تلاش کنند.

وی که در نشست اضطراری شورای امنیت درباره اوکراین صحبت می‌کرد، افزود که این مسئولیت این نهاد است که جنگ را متوقف کند، بنابراین از تمامی شما می‌خواهم هر کاری که در توان دارید برای پایان دادن به جنگ انجام دهید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین