کد خبر: ۷۵۶۶۲۳
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷

واکنش سرمربی چلسی به موج ضد روسی علیه مالک باشگاه

حمله روسیه به خاک اوکراین در جامعه ورزش هم تأثیر خود را گذاشته است که مهمترین آن‌ها سلب میزبانی روس‌ها از فینال لیگ قهرمانان اروپا و محکوم شدن تیم‌های باشگاهی این کشور به بازی در زمین بی‌طرف است. علاوه بر این زمزمه‌هایی مبنی بر تحریم سرود و پرچم روسیه در تمامی رویداد‌های ورزشی شنیده می‌شود.
واکنش سرمربی چلسی به موج ضد روسی علیه مالک باشگاه
آفتاب‌‌نیوز :

در این میان چلسی هم ناخواسته در جو موج ضد روسی اروپایی‌ها واقع شده و آن هم به سبب مالک روس این باشگاه رومن آبراموویچ است که جزو دوستان نزدیک ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه محسوب می‌شود. توماس توخل سرمربی تیم فوتبال چلسی هم نگران آن است که وضعیت به وجود آمده اذهان مردم را نسبت به تیم او منفی کند، آن هم درست در آستانه مصاف این تیم با لیورپول در فینال جام اتحادیه در ورزشگاه ومبلی که فردا شب (یکشنبه) برگزار می‌شود.

توخل در این خصوص اظهار داشت: من تا حدی می‌توانم دلیل نگاه‌های منتقدانه درباره چلسی و ما به عنوان نمایندگان این باشگاه را درک کنم. من می‌توانم آن را درک کنم و قبول دارم که نمی‌توانیم کاملاً خودمان را از این ماجرا جدا بدانیم. هیچ شخصی انتظارش را نداشت. وضعیت به وجود آمده واقعاً غیرواقع‌بینانه است. این ماجرا دارد ذهن ما را درگیر چیزی جز فینال می‌کند و ممکن است با خودش شک و تردید به همراه بیاورد.

کریس برایانت، عضو حزب کارگر در پارلمان انگلیس اخیراً گفته است که تملک باشگاه چلسی باید از آبراموویچ سلب شود و همین موضوع بر نگرانی‌های اعضای چلسی و هوادارانش افزوده است.

سرمربی آلمانی افزود: در حال حاضر موجی از تردید و نبود یقین باشگاه ما را احاطه کرده است. ما هم از این موضوع آگاه هستیم، اما شاید لازم است مردم درک کنند که من به عنوان مربی یا بازیکنان، هیچ اطلاع و اشرافی در خصوص اتفاقاتی که دارد رخ می‌دهد، نداریم. برخلاف چیزی که شما فکر می‌کنید، در داخل رختکن تیم، ما نسبت به دیگران از جزئیات اتفاقات رخ داده مطلع نیستیم، ضمن اینکه در نهایت ممکن است بهتر باشد که خیلی سیاسی نباشیم. نمی‌توانستیم تظاهر کنیم که اتفاقی نیفتاده، اما شرایط به وجود آمده برای من، دستیارانم و همه دست‌اندرکاران باشگاه و بازیکنان هم وحشتناک است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین