کد خبر: ۷۵۷۶۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰

اوکراین برای تامین مالی ارتش اوراق قرضه جنگی صادر می‌کند

مقامات اوکراین اعلام کرده اند که دولت اوکراین روز سه شنبه برای تامین مالی دفاعی خود در برابر تهاجم روسیه، اوراق قرضه جنگی صادر کرد که حدود ۸.۱ میلیارد گریونا (یا ۲۷۰ میلیون دلار) جمع آوری کرد.
اوکراین برای تامین مالی ارتش اوراق قرضه جنگی صادر می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

وزارت خارجه اوکراین در پستی در لینکدین اعلام کرد: "درآمد حاصل از اوراق قرضه برای رفع نیاز‌های نیرو‌های مسلح اوکراین و تضمین تامین بی وقفه نیاز‌های مالی دولت در زمان جنگ مصرف خواهد شد. "

به گزارش نیویورک پست، این دفتر دو مجموعه اوراق بهادار منتشر کرد که یکی از آن‌ها سررسید یک ساله و بازدهی ۱۱ درصدی داشت، در حالی که سررسید دیگر دو ماهه و بازدهی ۱۰ درصدی داشت.

دفتر وزارت امور خارجه در پست دوم اعلام کرد: «در شرایط جنگ، وزارت دارایی تامین نیاز‌های دولت، امنیت آن، حمایت اجتماعی از جمعیت، ثبات کلان اقتصادی و مالی اوکراین را تضمین می‌کند».

با وجود شرایط دشوار ناشی از تهاجم نظامی فدراسیون روسیه، سیستم بودجه اوکراین در مقیاس کامل عمل می‌کند. وزارت دارایی، خزانه داری و بانک ملی اوکراین به طور مشترک تسویه تمام پرداخت‌های لازم را تضمین می‌کنند.

اوکراین با صندوق بین المللی پول، بانک جهانی، ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، اتحادیه اروپا، ژاپن و سایر کشور‌ها برای اطمینان از حمایت مالی شریک شده است، در حالی که بسیاری از همان نهاد‌ها و کشور‌ها تحریم‌های بین المللی را علیه روسیه وضع کرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین