کد خبر: ۷۵۸۴۸۱
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
تبلیغات

خرید کابل شبکه لگراند در فروشگاه تجهیزات شبکه ارغوان

در یک شبکه کامپیوتری انتقال داده از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر، باید یک پروسه عبور از سخت‌افزار‌ها و نرم‌افزار‌ها را پشت‌سر بگذارد تا کد گذاری و دسته‌بندی شده و قابلیت انتقال بیاید. در نهایت نیز توسط کابل‌های شبکه منتقل می‌شود.
خرید کابل شبکه لگراند در فروشگاه تجهیزات شبکه ارغوان
آفتاب‌‌نیوز :

این روز‌ها اهمیت استفاده از شبکه‌های کامپیوتری و تجهیزات سخت‌افزاری در ارتباط نرم‌افزار‌ها و تعامل آن‌ها برای انتقال داده بر هیچ کسی پوشیده نیست. آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده‌اید که شبکه‌های کامپیوتری چگونه با یک‌دیگر ارتباط برقرار کرده و حجم عظیمی از داده‌ها را با یک‌دیگر تبادل می‌کنند؟ این شبکه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارای زیر ساخت‌های خاصی هستند که در ارتباط با یک‌دیگر عملکرد کلی سیستم را ممکن می‌سازند.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این نوع شبکه، کابل‌های شبکه می‌باشد. احتمالا نام کابل شبکه لگراند را شنیده‌اید و یا از آن استفاده کرده‌اید. این محصول یکی از برترین برند‌های کابل شبکه است و به فراوانی در سیستم‌های کامپیوتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. کابل شبکه لگراند جزو پرفروش‌ترین کابل‌های شبکه در بازار ایران است و فروشگاه ارغوان نمایندگی آن را به عهده دارد.

خرید کابل شبکه لگراند در فروشگاه تجهیزات شبکه ارغوان

کابل شبکه لگراند

در یک شبکه کامپیوتری انتقال داده از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر، باید یک پروسه عبور از سخت‌افزار‌ها و نرم‌افزار‌ها را پشت‌سر بگذارد تا کد گذاری و دسته‌بندی شده و قابلیت انتقال بیاید. در نهایت نیز توسط کابل‌های شبکه منتقل می‌شود. در تعریف کابل شبکه می‌توان چنین گفت که رابط بین دستگاه‌هایی است که جریان و ولتاژ الکتریکی را منتقل می‌سازند. شرکت لگراند فرانسه انواع کابل شبکه بدون شیلد، شیلد دار، فویل‌دار آلومینیومی و ... تولید و عرضه می‌کند. کابل لگراند کیفیت بسیار بالایی دارد و جزو بهترین کابل‌های‌های موجود در بازار ایران و جهان دسته‌بندی می‌شود.

کابل شبکه لگراند بر اساس نوع رسانه‌های به کار رفته در مغزی سیم‌ها به انواع مختلفی دسته بندی می‌شوند. منظور از رسانا‌ها رسانه‌هایی است که در سیم‌های هر زوج استفاده شده.

از آنجا که کابل‌های شبکه، نقش بسیار مهمی در شبکه‌های کامپیوتری دارند، انتخاب و خرید کابل شبکه لگراند اهمیت بیشتری می‌یابد. تمام کابل‌های لگراند از لحاظ کیفیت، عملکرد و سلامت فیزیکی تضمین شده می‌باشند. برند لگراند خود گواه اصابت تولیدات خود می‌باشد. این کمپانی هیچ یک از محصولات خود را بدون انجام انواع تست سلامت، عرضه نمی‌کند. با توجه به این که امکان تقلب در این نوع از تجهیزات شبکه وجود دارد، فروشگاه ارغوان با تضمین اصالت کالا، کابل شبکه از برند لگراند فرانسه را عرضه می‌کند. کابل‌های لگراند بر اساس خصوصیات الکترونیکی، سرعت و پهنای باند دسته‌بندی می‌شوند. تفاوت این دسته‌بندی‌ها در پهنای باند و نویزپذیری آن‌ها مشخص می‌شود. هرچه پهنای باند بیشتر باشد، نویزپذیری کابل کمتر خواهد بود. این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه کابل شبکه جدید‌تر باشد بهتر است. کمپانی لگراند از جدیدترین ساز و کار برای تولید این تجهیزات استفاده می‌کند. جهت خرید تجهیزات لگراند به فروشگاه شبکه ارغوان مراجه کنید. (https://arghavannet.com/net-brand/legrand-brand/)

خرید کابل شبکه لگراند در فروشگاه تجهیزات شبکه ارغوان

اجرای پروژه‌های پسیو شبکه

همان‌طور که گفتیم با گسترش شبکه‌های کامپیوتری، لزوم استفاده از خدمات شبکه پر رنگ‌تر شده است. خدمات پسیو، بخشی از خدمات شبکه است که اهمیت بسیاری در زیر ساخت شبکه‌ها دارد. پسیو به معنای غیرفعال است و به آن دسته از تجهیزاتی مرتبط است که تنها نقش زیر ساختی در انتقال داده‌ها دارند و عملا فعالیتی روی آن‌ها انجام نمی‌شود. در واقع این تجهیزات برای عملکرد خود به جریان برق احتیاجی ندارند. اجرای پسیو شبکه مراحل خاص خود را دارد که طراحی زیر ساخت بخش مهمی از آن است. در این مرحله باید سخت‌افزار‌های مناسبی را بر اساس نیاز شبکه انتخاب کرده و آن‌ها را نصب و راه‌اندازی کنید. کابل کشی شبکه با کابل شبکه لگراند یکی از مهم‌ترین خدمات پسیو شبکه می‌باشد که در ادامه راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

خدمات پسیو بدون در نظر گرفتن بزرگ یا کوچک بودن مقیاس شبکه به راه اندازی سخت افزاری یک شبکه کامپیوتری گفته میشود.

کابل کشی شبکه

کابل کشی شبکه به صورت حرفه‌ای در راه‌اندازی شبکه اهمیت بسیاری دارد. برای این منظور باید تمام مراحل اجرای پسیو به درستی انجام شده و از تجهیزات باکیفیتی در این حوزه استفاده کنید. قبل از هر چیزی باید محل اجرای پروژه توسط متخصصین آن بررسی شده و زیر ساخت شبکه طراحی شود. پس از طراحی و تأیید طرح اجرایی می‌توان کابل کشی را انجام داد. کابل کشی شبکه به دو روش توکار و روکار یا از داخل و از خارج انجام می‌شود. در این مرحله می‌توان از کابل شبکه لگراند به عنوان یک کابل مرغوب استفاده کرد.

خرید سرور hp

خدمات مربوط به سرور مانند نصب و پیاده‌سازی آن نیز جزو خدمات پسیو شبکه دسته‌بندی می‌شود. در واقع می‌توان طراحی و استانداردسازی اتاق سرور را از مهم‌ترین خدمات پسیو شبکه دانست. سرور‌ها به عنوان سرویس‌های میزبانی داده در طراحی شبکه‌های کامپیوتری اهمیت بسیار زیادی دارند. با توجه به ضرورتی که استفاده از تجهیزات استاندارد در طراحی زیر ساخت شبکه‌های کامپیوتری دارند، می‌توان اهمیت خرید سرور اچ پی را کرد. اهمیت خرید سرور اچ پی کمتر از ضرورت خرید کابل شبکه لگراند نیست. با وجود تحریم‌هایی که بر کشور حاکم است، کاربران ایرانی در خرید سرور اچ پی با چالش‌ها و مشکلات زیادی روبه‌رو هستند. در این راستا شرکت تجهیزات شبکه ارغوان با پذیرش نمایندگی سرور اچ پی خرید آن را برای کاربران آسان ساخته است.

خدمات پشتیبانی شبکه

تمام زیر ساخت‌های شبکه‌های کامپیوتری برای اجرای درست و ارائه عملکرد بهینه بود به خدمات پشتیبانی احتیاج دارند. این خدمات عملکرد صحیح بخش‌های مختلف شبکه را تضمین می‌کند؛ بنابراین کاربران اطمینان خواهند داشت که میتوانند در شرایط اضطراری هنگام بروز مشکل در شبکه می‌توانند با کمک خدمات پشتیبان، به سرعت مشکل را برطرف سازند. پشتیبانی شبکه شامل فعالیت‌هایی در خصوص تعمیر، سرویس و نگهداری شبکه‌های کامپیوتری می‌شود.

در یک مفهوم جامع پشتیبانی شبکه به فعالیتی اطلاق می‌شود که یک کسب و کار را فعال و به روز نگه می‌دارد.

راهنمای خرید کابل شبکه لگراند

فروشگاه تجهیزات شبکه ارغوان حدود ۱۲ سال سابقه فعالیت درخشان در حوزه فروش انواع تجهیزات شبکه از برترین برند‌های دنیا را دارد. این فروشگاه از اعتبار بسیار زیادی در بین کاربران برخوردار است. فروشگاه ارغوان نماینده رسمی برند‌های برتری مانند لگراند، سیسکو، میکروتیک و ... در کشور می‌باشد و با ارائه محصولات با اصالت و با کیفیت به این اعتبار رسیده است. شما می‌توانید با خرید انواع تجهیزات پسیو شبکه و سایر تجهیزات نرم‌افزاری از فروشگاه ارغوان سلامت و ایمنی شبکه کامپیوتری خود را تأمین و تضمین کنید. ضمن این که تمام تجهیزات ارغوان با بهترین قیمت عرضه می‌شوند.

منبع: گروه شبکه ارغوان (arghavannet.com)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین