کد خبر: ۷۵۹۷۱
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۷
مهرداد هاشمی:

سایپا قدرت تازه‌ای در آسیا خواهد بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعامل و نماینده باشگاه سایپا در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت:  «قرعه سایپا مطلوب است و تیم ما به قدرتی تازه در قاره آسیا مبدل خواهد شد». 

به گزارش سرویس ورزشی آفتاب و به نقل از پایگاه خبری فوتبال آسیا، مهرداد هاشمی با بیان این مطلب افزود: « برای ما رویارویی با کوروچی ازبکستان سخت نیست البته مقابل این تیم کار آسانی را نیز پیش رو نداریم که بخواهیم خیلی خوشحال باشیم. به هر حال تیمی که می‌خواهد به موفقیت فکر کند باید برای گذر از هر مانعی آماده باشد».

وی ادامه داد: «ما وظیفه سنگینی از این به بعد داریم چرا که تنها نماینده ایران در مسابقات شده‌ایم. با این وجود من به توانایی های باشگاه سایپا ایمان دارم. ما نام ایران و سایپا را در این مسابقات زنده نگه می داریم. کاری می‌کنیم تا فوتبال آسیا با قدرت جدیدی آشنا شود و از داشتن سایپا به خود افتخار کند».

مدیرعامل باشگاه درباره وضعیت تیم سایپا پس از جدایی علی دایی گفت: « باید به اولویت‌ها فکر کنیم. تیم ملی بیشتر از ما به علی دایی احتیاج داشت هر چند او در کنار باشگاه سایپا خواهد ماند و با عضویت در هیئت مدیره در تصمیمات فوتبال باشگاه نقش مهمی بر عهده می‌گیرد. حضور او در تغییرات و جذب نیروهای بعدی توانایی باشگاه را بالا نگه می‌دارد».

وی تاکید کرد: «ما با سرعت به دنبال استخدام یک سرمربی هستیم و بدون شک با پایان فصل فوتبال در ایران سعی می کنیم تا بازیکنان جدیدی را که لازم است به جمع خود بیاوریم».

هاشمی درباره نقاط قوت یا ضعف تیم سایپا در بازی‌های پیش رو گفت: « مسائل فنی به مربی تیم بستگی خواهد داشت حتی بازیکنان بعدی را هم با نظر مربی جدیدی که خواهیم گرفت جذب می کنیم».

گفتنی است تیم فوتبال سایپا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با تیم کورچی روبرو خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین